Från att ha legat i hans famn till att vi knappt ens tittar på varandra när vi möts..
Det finns ingen fråga eller syfte med den här trådstarten.
Bara en kvinna med krossat hjärta som försöker förstå hur den man som aktivt jagade henne, som sa att hon var den vackraste och mest underbaraste person han mött, som han hade otroligt stark kemi med.. bara försvinner och en kort tid därpå går in i en relation med en annan..
Jag kommer aldrig få svar, och kommer aldrig förstå. Det enda bra i sammanhanget är vetskapen om att jag själv aldrig skulle kunna göra så mot en annan människa. bete mig så ovärdigt och fegt. Men det lindrar inte ett krossat hjärta och tårar som rinner på natten.
Fan, jag var ju inte ens intresserad. och han är inte heller en player. Han kommer välja henne som sin livspartner. Varför stal han min tid och mina känslor..
Känns som jag är ensammast i världen l d etta men misstänker att ni ör fler dör ute med krossade drömmar och längtan efter någon som valda att så enkelt bara gå och nu knappt titta en i ögonen trots att man delat säng och tittat varandra djupt i ögonen tidigare