• Anonym (Wii)

Aldrig onanerat i hela sitt liv

Jag fick veta att en 23 årig kille aldrig runkat någonsin och knappt tagit på sig själv. Det verkade på honom som det var något nytt .Han kommer från en vanlig icke religiös familj
    Tror ni detta är vanligt med killar eller vad kan det bero på?

• Svar på tråden Aldrig onanerat i hela sitt liv
  • SannnaB

Det måste ju vara nåt fel på pojken. Själv älskar jag att onanera. Gärna tillsammans med nån.

• Gaskarl
    SannnaB skrev 2024-11-26 15:03:13 följande:

Det måste ju vara nåt fel på pojken. Själv älskar jag att onanera. Gärna tillsammans med nån.

Du är som jag, trevligt med trevligt sällskap. 
  • Anonym (Kille)

Mitt ex hade aldrig onanerat eller haft sex innan hon träffade mig. Hon var då 19 och efter vi haft sex en gång så var det de bästa hon visste. Hon fick starka orgasmer. Vilker för mig i tankarna att tjejer som hållt på sen tidig ålder med fingrar och sexleksaker om ni "förstört" förväntningarna. Asså att ni kan inte njuta riktigt för ni har haft dildos som gett er sån njutning att en kuk inte kan mäta sig.. 

• Anonym (aer z)

att det är Eljest/anonymis/etc innan

• Anonym (aer z)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-26 15:21:49 följande:

Mitt ex hade aldrig onanerat eller haft sex innan hon träffade mig. Hon var då 19 och efter vi haft sex en gång så var det de bästa hon visste. Hon fick starka orgasmer. Vilker för mig i tankarna att tjejer som hållt på sen tidig ålder med fingrar och sexleksaker om ni "förstört" förväntningarna. Asså att ni kan inte njuta riktigt för ni har haft dildos som gett er sån njutning att en kuk inte kan mäta sig.. 

HAHAHAHAHHAHA va?  var är basic sexkunskap ens
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-26 15:21:49 följande:

Nej du. Det där kan du släppa! Det har inget med saken att göra. Folk är olika, det är allt. 
  • Skanemannenn

Tror detta är vanligare bland tjejer i så fall. Min fru har typ aldrig onanerat i hela sitt liv. Hon är 33 år. 

Svar på tråden Aldrig onanerat i hela sitt liv