• Hejsanpådig123

Defekt cb early ??

Någon som fått ett falskt positivt på detta test? Genom ett TUNT blått streck ? De ser inte ut som det brukar utan verkligen ett streck . Detta syntes efter 10
    min närmare 30 min men så jag tar det som neg. Men villovägar andra historier 

• Svar på tråden Defekt cb early ??
  • Hejsanpådig123

Skrev massa fel nu såg jag men ni kanske förstår 😂 fick inte till och ändra det. Men vill höra andras historier om någon vart med om liknade ? Är som sagt BIM-5 och testar neg på vanliga test 

Hejsanpådig123 skrev 2024-11-26 18:24:07 följande:
    Defekt cb early ??

Någon som fått ett falskt positivt på detta test? Genom ett TUNT blått streck ? De ser inte ut som det brukar utan verkligen ett streck . Detta syntes efter 10
    min närmare 30 min men så jag tar det som neg. Men villovägar andra historier 

Hejsanpådig123 skrev 2024-11-26 18:24:41 följande:

• Anonym (e)

Test ska aldrig läsas av efter tiden, man blir bara galen och det är inte giltigt vad som än händer :P

• Nässelfjärilen

Tyvärr så är CBs test rätt kända för att visa sådana där streck efter utsatt tid. Ser man på strecket så ser man att det är för smalt och ojämn i färgen. Kontrollstrecket ska vara lika tjockt rakt igenom och ha en jämn färgfördelning. 

Mitt tips är att köpa CB early digitalt (det med en orange ände) och testa om några dagar. Där blir det lite svart på vit; gravid eller inte gravid. Inga streck som kan misstolkas. 

Jag håller dock tummarna för att du är gravid. 

Svar på tråden Defekt cb early ??