Gjort slut och kom tillbaka och slut.
Började träffa henne i februari. Hon sa att hon aldrig känt så och att jag är den rätta för henne. Vi blev tsm, tre månader in i förhållande var allt bra förutom att jag började bli svartsjuk. Orsakade lite bråk och missförstånd. Hennes vänner tycker inte om mig och jag tycker inte om de för de utnyttjar henne. Men vi har hållit ihop.
Nu sommarn 2024 åkte vi till Thailand. Hade våra små tjafs. Hon vart känslig och behövde bekräftelse. Insåg att hon ej var lycklig och jag tog upp att vi skulle hela tiden göra slut. Vi kom hem till Sverige. Allt blev bättre. Lite mindre tjaf men hon valde att göra slut först för att hon var osäker på allt.
Jag lät henne gå och insåg mina misstag och därmed bad om ursäkt för ALLT. Slutade med att hon låg med nån random. Träffade henne innan de skulle träffas och hon bad mig att GÅ ut från hennes hus. Jag blev ledsen självklart, efter ringde hon och grät. Bad om förlåtelse hela natten tills hon kom över till mig dagen efter.
Förlät henne och allt blev perfekt. Mindre bråk och svartsjuka från båda håll. Vi satt ihop för det mesta. Gick hon ut o va full ringde hon alltid och kom över till mig o vänner. Säger jämt hon skulle aldrig lämna mig igen. Klara sig inte utan mig och älska mig mest av allt. Dagen kom och jag kände 1 månad innan att det närmar slutet. 13e november skrev hon sms som första gången det tog slut ?jag behöver mina vänner?. Vi pratade efter hon sa att jag var problemet först, kunde bli små arg på små saker (medveten om och bad alltid om ursäkt), sen var det hon som var osäker på allt, sen var det hennes vänner som säger att jag ej är bra för henne (även fast jag vet att jag gjorde mitt bästa för henne). Efter 1,5vecka låg hon med nån annan och säger att hon fortfarande älskar mig men kan ej släppa mig men måste. Sen dess har jag inte hört av mig och inte hon heller?
Är felet på mig eller? Fattar riktigt inte varför det tog slut?