• Anonym (Frågande)

Vad är det för typ av människor som hänger på FL?

Som jag ser det har jag noterat tre typer av människor:
    1. Föräldrar och folk i relationer som använder FL för att få tips och råd. Dessa tror jag utgör majoriteten av användarna här på FL.

2. Folk som är intresserade/engagerade. Dessa brukar förekomma i politiska, psykologiska och samhällsmässiga trådar.

3. Psykopater som använder FL för att trycka ner andra. Dessa utgör en minoritet men är frekventa i relationstrådar där de får möjlighet att döma ut andra.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Vad är det för typ av människor som hänger på FL?
  • Anonym (4 sorters män)

Jag har identifierat 4 sorters familjelivsmän:

gubbsjukegöran: Är intresserad av kvinnor mellan 18-22. I nödfall upp till 25. Gillar diskussioner i det ämnet.

SexlöseSixten: Är gift men lever i sexlöst äktenskap. Deprimerad och väntar på bättre tider.

Misogynemårten: Är arg på kvinnor i allmänhet. Sympatiserar ibland med gubbsjukegöran tills han kommer på att 18-22 åringar är han också arg på.

Cuck-Kalle: Vill se sin fru med andra män. Gillar nakenbadstrådar, penistrådar, svarta mäns penisar, swinging och allt som innebär flera män med en kvinna.

• Anonym (Frågande)
    Anonym (Hmmm) skrev 2024-11-27 09:34:25 följande:
    För att det var imponerande.
    Varför citera och svara om något helt annat?
    Men det Hade ingenting med ämnet att göra, så skriv inte sånt!
    Anonym (Fia) skrev 2024-11-27 11:39:51 följande:

Grälsjuka 😤

Jag är 100% grälsjuk! Jag får faktiskt njutning i att sätta dit folk jag inte gillar. Och Familjeliv kryllar av psykopatiska karens och dessa är enligt mig den mest ruttna sortens människor eftersom de har så många egenskaper som är skadligt för samhället, exempelvis jantelagen och att hoppa på människor som mår dåligt!
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Frågande) skrev 2024-11-27 11:43:23 följande:

Grälsjuka 😤

Jag är 100% grälsjuk! Jag får faktiskt njutning i att sätta dit folk jag inte gillar. Och Familjeliv kryllar av psykopatiska karens och dessa är enligt mig den mest ruttna sortens människor eftersom de har så många egenskaper som är skadligt för samhället, exempelvis jantelagen och att hoppa på människor som mår dåligt!
    Vad är det som sätter stopp för din förmåga att besvara frågor?
  • Anonym (N)

Eftersom i stort sett alla trådar är trolltrådar hur välskrivna och trovärdiga de än verkar vara så känns det inte givande att läsa och svara i några trådar på forumet. 

• Anonym (N)
    Anonym (Frågande) skrev 2024-11-27 11:43:23 följande:

Grälsjuka 😤

Vilken dubbelmoral 
  • Anonym (N)
    Anonym (4 sorters män) skrev 2024-11-27 11:40:00 följande:

gubbsjukegöran: Är intresserad av kvinnor mellan 18-22. I nödfall upp till 25. Gillar diskussioner i det ämnet.

SexlöseSixten: Är gift men lever i sexlöst äktenskap. Deprimerad och väntar på bättre tider.

Misogynemårten: Är arg på kvinnor i allmänhet. Sympatiserar ibland med gubbsjukegöran tills han kommer på att 18-22 åringar är han också arg på.

Cuck-Kalle: Vill se sin fru med andra män. Gillar nakenbadstrådar, penistrådar, svarta mäns penisar, swinging och allt som innebär flera män med en kvinna.

Och att alla de trådarna är trolltrådar hoppas jag att du fattar.
  • Anonym (Charlotte)
    Anonym (4 sorters män) skrev 2024-11-27 11:40:00 följande:

Hahaha! Så rätt!
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (N) skrev 2024-11-27 12:44:02 följande:
    Vilken dubbelmoral 
    Nej för jag står för vad jag gör. Psykopaterna på FL försöker hela tiden rationalisera sin uppenbara vilja att sätta dit människor och att få drama med att låtsas att man har en ädel orsak bakom, som att man bara vill hjälpa eller att man bara säger vad man tycker. Detta är bara ett manipulativt sätt att täcka över ens eget syfte som istället handlar om att sätta dit andra.

Ska vi jämföra så sitter jag inte och grälar med folk som behöver hjälp här på FL utan jag gör det mot folk som är uppenbart skadliga individer mot andra.
    Anonym (Hmmm) skrev 2024-11-27 11:51:53 följande:
    Vad är det som sätter stopp för din förmåga att besvara frågor?
    Är du blind? Jag har skrivit över fem svar i tråden. Varför hittar du på skit?
  • Aniiee

Ringar här har ibland fyra kanter. 

Annars är det mest bara som det brukar vara. 

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Anonym (Lars Larsson)
    Anonym (Frågande) skrev 2024-11-27 06:05:23 följande:

En rolig notis: Dessa psykopatiska karens har ett enda vapen: Ogilla inlägg! Att argumentera emot kan de inte för de är livrädda för kognitiv dissonans. Kolla detta inlägg imorgon kväll. Kommer ha flera dislikes än 4, vilket är trådens rekord. Lättriggade karens på FL är det roligaste att reta upp för man vet hur lätt man kommer under deras skinn

Det skulle jag hålla med om. Alla som ogillar inlägg har en gnutta Karen i sig. Även tölparna som anmäler inlägg för att dom känner sig kränkta.
Svar på tråden Vad är det för typ av människor som hänger på FL?