Bästa vårtmedlet
Sonen 7 år har mycket vårtor. Provat freeze b.la. vårtplåster funkar inte.
Vad är erat bästa tips?
Sonen 7 år har mycket vårtor. Provat freeze b.la. vårtplåster funkar inte.
Vad är erat bästa tips?
Min dotter hade en vårta typ 1 år. Behandlade med freeze 2ggr och efter vad som tycktes som en evighet, säkert 3 månader ramlade den av.
Pratade med en skolsköterska som sa att det kan ta hur länge som helst typ.
Sedan hade jag själv i min barndom en vårta på fingret och den försvann hur snabbt som helst så jag visste inte att de kunde vara så envisa
Vårtfri har fungerat bra på mina barn
Min dotter hade en vårta typ 1 år. Behandlade med freeze 2ggr och efter vad som tycktes som en evighet, säkert 3 månader ramlade den av.
Pratade med en skolsköterska som sa att det kan ta hur länge som helst typ.
Sedan hade jag själv i min barndom en vårta på fingret och den försvann hur snabbt som helst så jag visste inte att de kunde vara så envisa
Har du testat att frysa bort? Ska vara effektivt
Jag använde länge transversal utan resultat. Sen gick jag över till verruxin och då försvann vårtan ganska snabbt.
Vårtfri.
Vårtfri.
Fila, använd vårtfri och håll vårtan täckt med silvertejp 24/7 utom när man duschar.
Jag och mannen fick nya vårtor när vi gick på simhallen för babysim och de dog på några veckor med den metoden.
Fila, använd vårtfri och håll vårtan täckt med silvertejp 24/7 utom när man duschar.
Jag och mannen fick nya vårtor när vi gick på simhallen för babysim och de dog på några veckor med den metoden.