• Anonym (Anonym)

Moderatorer?

Har försökt få svar av er varför mitt konto spärrades men ni ger ingen motivering mer än att ni ska återkomma.

Jag förstår inte vad jag gjort fel, och vill ha en förklaring.

• Svar på tråden Moderatorer?
  • Anonym (Patricia)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-11-28 22:25:40 följande:
    Moderatorer?

Har försökt få svar av er varför mitt konto spärrades men ni ger ingen motivering mer än att ni ska återkomma.

Jag är inte moderator men generellt brukar avstängning bero på upprepade regelbrott . Dessa personer som spammar forumet med konstiga regelbrytande saker om och om igen får oftast sina konton spärrade . ( killen med tjatet om FRA-avlyssning är väl inne på sitt 18:e konto nu typ..) 
  • Eurydike

Mitt konto spärrades av misstag en gång. Då kunde en moderator se det och trollade tillbaka det igen. Allt tack vare en trevlig användare här på forumet som ifrågasatte varför jag blivit bannad. Så det kan faktiskt ske av misstag! 😃

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Patricia) skrev 2024-11-28 22:48:51 följande:
    Jag är inte moderator men generellt brukar avstängning bero på upprepade regelbrott . Dessa personer som spammar forumet med konstiga regelbrytande saker om och om igen får oftast sina konton spärrade . ( killen med tjatet om FRA-avlyssning är väl inne på sitt 18:e konto nu typ..) 
    Saken är att jag inte får ett svar av moderatorerna vad det beror på.

En tråd jag skrev blev anmäld av någon som hävdade att jag skrev den för att kränka - det var det inte, personen trodde att den handlade om henom, men den var om mig, vilket moderatorerna sa att de förstod efter koll. Någon som kände igen sig i min historia och trodde det var din helt enkelt.

Men jag får inget svar på om det var det som gjorde att de spärrade kontot eller om de ansåg att jag gjort något annat, och jag vet inte vad det skulle vara. Men var ju såklart intresserad att veta 
  • Anonym (GW)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-11-29 01:38:35 följande:
    Saken är att jag inte får ett svar av moderatorerna vad det beror på.

En tråd jag skrev blev anmäld av någon som hävdade att jag skrev den för att kränka - det var det inte, personen trodde att den handlade om henom, men den var om mig, vilket moderatorerna sa att de förstod efter koll. Någon som kände igen sig i min historia och trodde det var din helt enkelt.

Men jag får inget svar på om det var det som gjorde att de spärrade kontot eller om de ansåg att jag gjort något annat, och jag vet inte vad det skulle vara. Men var ju såklart intresserad att veta 
    Vad var det för tråd och vad handlade den om? 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (GW) skrev 2024-11-29 01:51:11 följande:
    Vad var det för tråd och vad handlade den om? 
    Att känna känslor kring positiva graviditetstest hos andra även efter man själv fått barn. Den är tillbaka nu eftersom de såg att det inte var en tråd skapad för att kränka, men jag blev spärrad och tråden borttagen ett tag.

Har frågat men inte fått svar på om spärrningen hängde ihop med att tråden togs bort av dem ett tag.
  • Postman

Skicka meddelande till Forumvärden. Jag har fått bra support där.  

• Moderator
    Anonym (Anonym) skrev 2024-11-28 22:25:40 följande:
    Moderatorer?

Hej!
    Vi har och har haft en pågående diskussion om detta under senaste veckan och så sent som igår.
    Hör av dig igen om det finns ytterligare frågor.
    Mvh
    Nova
Svar på tråden Moderatorer?