• Anonym (David)

Tjejer som tränar på gym

Varför har ni tjejer som tränar på gym ett behov att puta med rumpan framför en hela tiden? Är det för uppmärksamhet eller vad? Och ni som klagar på oss män att vi glor men sluta visa upp er då. Klart som fan att vi glor om ni flashar up0 röven i fejset på en.

• Svar på tråden Tjejer som tränar på gym
  • Tukt

Stackars dig som måste utsättas för det där. Vart är ditt metoo när det behövs som bäst?

• Anonym (Rob)

Kanske för att kvinnor verkar fokusera mest på rumpträning ?

Förövrigt är de flesta kvinnliga rumpor inget att spana in på gymmet då de flesta är för feta...
    Kvinnor borde fokusera mer på cardio och förbränna kalorier än att bygga muskler.

• Anonym (David)
    Tukt skrev 2024-11-28 23:09:14 följande:

Stackars dig som måste utsättas för det där. Vart är ditt metoo när det behövs som bäst?

Vad har metoo med det här och göra?
  • Anonym (David)
    jeolpeol skrev 2024-11-28 23:11:14 följande:

Fokusera på din träning istället.

Jag försöker ju men blir distraherad.
  • Anonym (David)
    Anonym (Rob) skrev 2024-11-28 23:16:08 följande:

Kanske för att kvinnor verkar fokusera mest på rumpträning ?

Förövrigt är de flesta kvinnliga rumpor inget att spana in på gymmet då de flesta är för feta...
    Kvinnor borde fokusera mer på cardio och förbränna kalorier än att bygga muskler.

Det eller platta rövar går fetbort. Men en del är sexiga 
  • jeolpeol
    Anonym (David) skrev 2024-11-28 23:23:49 följande:
    Jag försöker ju men blir distraherad.
    Då får du jobba med självdisciplinen 
  • Anonym (David)
    jeolpeol skrev 2024-11-28 23:26:30 följande:
    Då får du jobba med självdisciplinen 
    Tycker du att det är okej att tjejer ska gå runt och puta med rumpan och sen tycka att vi är äckliga som glor? Jag behöver inte jobba med självdisciplinen inget fel på den men alla uppmärksamhetskåta tjejer är ett problem. 
  • Anonym (Lina)

Jag grymmare på ett litet gym och oftast obekväma tider så det är sällan folk där så jag känner inte till problemet direkt men....

När man gör vissa rumpövningar ska man svanka och sträcka ut rumpan för att aktivera rätt muskler.

Körde skivstångsrodd idag och det är svankning med framåtlutad kropp som gäller... 

Det är ett förslag varför de kanske putar med rumpan... de är ju ändå på gymmet för att bygga muskler, då kan inte allt vara pluttinuttit utan man får jobba för bästa resultat....

• EnAnonumius
    Anonym (David) skrev 2024-11-29 00:43:13 följande:
    Tycker du att det är okej att tjejer ska gå runt och puta med rumpan och sen tycka att vi är äckliga som glor? Jag behöver inte jobba med självdisciplinen inget fel på den men alla uppmärksamhetskåta tjejer är ett problem. 
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Tjejer som tränar på gym