• Anonym (Jadå)

Testat ultratidigt hela veckan.. testresultat positivt men med olika ”styrka” erfarenheter?!

Någon som jag, som har tagit ultratester flera dagar innan mens? Jag har fått svagt positivt sedan i tisdags (idag fredag). Mens beräknad imorgon.. tycker att vissa tillfällen är testen svagare och ibland starkare, oftast upplever jag de som starkare på efterniddag / kväll?
    kanske beror på att jag går upp och kissar 2-3 gånger varje natt så morgonurinen är inte helt ?optimal??

Nu har jag extrem mensvärk och hoppas verkligen INTE på mens imorgon:. någon som haft extrem mensvärk men ändå testat svagt positivt och att det positiva resultatet håller i sig?

• Svar på tråden Testat ultratidigt hela veckan.. testresultat positivt men med olika ”styrka” erfarenheter?!
  • Anonym (Cb?)

Hoppas det blir ordentligt plus snart. 

har du använt cb tidiga finns tyvärr en risk att det är spökstreck som du har fått, de är hopplösa. 

Du har ingen bild på testen, svårt att veta hur svaga de är?

• Körsbärsdalen

Som ovanstående - är det CBs så blir det ju "svagt positivt" om man doppar det i vatten, typ... Deras digitala däremot, där får man ju ett otvetydligt resultat!

• RainbowFamilyDreams
    Anonym (Cb?) skrev 2024-11-29 08:00:50 följande:

Hoppas det blir ordentligt plus snart. 

har du använt cb tidiga finns tyvärr en risk att det är spökstreck som du har fått, de är hopplösa. 

Du har ingen bild på testen, svårt att veta hur svaga de är?

Så här ser det ut idag. Vad tror du?

• RainbowFamilyDreams
    Körsbärsdalen skrev 2024-11-29 08:55:01 följande:

Som ovanstående - är det CBs så blir det ju "svagt positivt" om man doppar det i vatten, typ... Deras digitala däremot, där får man ju ett otvetydligt resultat!

Så här menar jag mina svagt positiva resultat är. Sett ut så här sen i tisdags..
  • RainbowFamilyDreams
    RainbowFamilyDreams skrev 2024-11-29 15:24:26 följande:
     Så här menar jag mina svagt positiva resultat är. Sett ut så här sen i tisdags..
  • Salamandern61

Hej! Jag har fortfarande svagt test och är på BIM+9 eller äl+22 beroende på hur man ser det. 
    Testar precis som du starkare på kvällarna vilket är jättemärkligt då jag varken dricker vatten eller går upp och kissar om nätterna. Men har läst om flera här inne som testar starkare på kvällarna så kanske att vissa kroppar bara producerar mer hcg på kvällen? 

Var hos BM för första gången idag och då sa hon att så länge man har två streck så är man gravid, spelar ingen roll hur starkt strecket är (enligt henne).

• RainbowFamilyDreams
    Salamandern61 skrev 2024-11-29 15:48:13 följande:

Hej! Jag har fortfarande svagt test och är på BIM+9 eller äl+22 beroende på hur man ser det. 
    Testar precis som du starkare på kvällarna vilket är jättemärkligt då jag varken dricker vatten eller går upp och kissar om nätterna. Men har läst om flera här inne som testar starkare på kvällarna så kanske att vissa kroppar bara producerar mer hcg på kvällen? 

Var hos BM för första gången idag och då sa hon att så länge man har två streck så är man gravid, spelar ingen roll hur starkt strecket är (enligt henne).

Tack! Det lugnar ju något.. testar du också relativt ofta? Hur länge har du haft svagare streck? :)
  • Salamandern61

Jag har nog testat varje eller varannan dag sedan två dagar innan BIM (galen jag vet).
    Innan BIM var strecket knappt synbart men det har saaaakta blivit liiiite starkare (kan skicka bild här nedan på hur mitt starkaste test blivit som för övrigt är taget på kvällen). Varje dag har morgontesten varit svagare än kvällstesten.

Svar på tråden Testat ultratidigt hela veckan.. testresultat positivt men med olika ”styrka” erfarenheter?!