• Anonym (Dör)

Har gått ett år men kommer inte över henne

Snart var det ett helt år sedan det tog slut. Gråter varenda dag fortfarande. Klarar inte av att se foton på oss, på henne, än mindre träffa henne eller ha kontakt med henne, så jag hör inte av mig. Vi var så goda vänner trots allt och hon hör av sig titt som tätt men jag känner att efter vi har setts så kommer jag ner i en jättedeppig period av flera veckor. Kan verkligen inte fatta att det är slut! Det som var oss var verkligen SANT och det är som jag vägrar acceptera att det är slut, för trots att vi knappt ses eller så, så känns det ändå som det fortfarande är vi. Har träffat många människor efter det tog slut, men INGEN kommer i närheten av att kunna fylla hennes plats i mitt hjärta. För det tillhör henne. Vet inte hur jag skall kunna gå vidare, kommer aldrig träffa någon som henne igen och jag saknar henne så jag gått sönder helt! Känns som jag förlorat min andra halva. Hur skall jag kunna ha hopp om en lycklig framtid utan henne? Det finns bara en för mig och det är hon! Usch, åren går och ett liv är egentligen så kort, vill ta vara på det och tillbringa tiden med "min älskade själsfrände" men om det ej går...vad göra? Hoppas på bättre tur i nästa liv, eller?

• Svar på tråden Har gått ett år men kommer inte över henne
Svar på tråden Har gått ett år men kommer inte över henne