• Anonym (förvirrad 2.0)

Hjälp mig förstå killen!

Jag har träffat en kille ett tag nu. Han har sagt till mig att han inte ville ha nått seriöst, men ändå vill fortsätt ses efter utekvällar. När jag var hemma hos han sist efter en utekväll så la han en kommentar med stilen "vi ses ju bara fullan eller när nån av oss har varit ut." Han sa de typ besviken. Fattar inte vad  menar, han får ju som han ville nu. Varför är han typ besviken på de? Kan nån som förstå killar förklara vad denna grabb tänker

• Svar på tråden Hjälp mig förstå killen!
  • Anonym (KK is a KK)

Tror ärligt talat inte att han menar något särskilt med det. Eller så vill han även knulla nykter ibland. Börja inte läsa in något.

• Anonym (Teresa Q)

Sluta säg ja till att ses efter utekvällar som en dörrmatta. Då kanske har du en chans att han bjuder ut dig på en riktig dejt. Nu har du satt ribban för lågt för honom.

• Anonym (M)

Det var bara en kommentar. Tror inte han menar något med den.

• Anonym (?)
    Anonym (förvirrad 2.0) skrev 2024-11-29 20:41:39 följande:
    Hjälp mig förstå killen!

Jag har träffat en kille ett tag nu. Han har sagt till mig att han inte ville ha nått seriöst, men ändå vill fortsätt ses efter utekvällar. När jag var hemma hos han sist efter en utekväll så la han en kommentar med stilen "vi ses ju bara fullan eller när nån av oss har varit ut." Han sa de typ besviken. Fattar inte vad  menar, han får ju som han ville nu. Varför är han typ besviken på de? Kan nån som förstå killar förklara vad denna grabb tänker

Lyssna på vad han säger "han inte ville ha nått seriöst" .

Säg inte att du är ännu en brud som kärat ner dig i ditt kk och nu letar minsta tecken på att han vill gifta sig och skaffa barn med dig. 
Svar på tråden Hjälp mig förstå killen!