• Anonym (Den snygga sonen)

Hotell med morsan

Tjena,
     nästa vecka skall jag åka en sväng med min morsan så hon får  ha lite kul.  Det som känns skumt är att hon bara bokat ett rum på hotellet med en dubbelsäng. Hon är änka sedan läng e..... borde förklara massor eller jag tycker det behövs. Hur skulle ni tick ja det var att sova i samma dörr som en  förälder.

• Svar på tråden Hotell med morsan
  • Anonym (Den snygga sonen)

Ledsen för att det blev konstigt, hittar inte hur jag reviderar eller raderar

• Anonym (Lärlingalusing)

Håller med att om att det var konstigt att boka med dubbelsäng om ni ska sova i dörren.

• Anonym (Hm)

hade det varit min mamma (är själv kvinna) hade jag inte reagerat och tyckt Det var skitkul. Hade det varit min pappa hade jag nog inte känt samma sak och bara slängt ut att jag nog behövde ett eget rum och sen gjort bokningen själv. Det är fortfarande min förälder, men jag behöver mer privatliv än så i vuxen ålder. Inte hela världen. 

• Anonym (F)

Dubbelsängar går oftast dra isär. Då känns det kanske bättre.

• Anonym (Gittan)

I hennes ögon är du nog på sätt och vis fortfarande hennes bebis och hon tycker att det känns helt naturligt att dela hotellrum. Men påminner du henne om att du är vuxen och vill ha lite mer privatliv så tror jag att hon förstår.

• Anonym (PHub?)
    Anonym (Den snygga sonen) skrev 2024-11-30 02:46:58 följande:
    Hotell med morsan

Tjena,
     nästa vecka skall jag åka en sväng med min morsan så hon får  ha lite kul.  Det som känns skumt är att hon bara bokat ett rum på hotellet med en dubbelsäng. Hon är änka sedan läng e..... borde förklara massor eller jag tycker det behövs. Hur skulle ni tick ja det var att sova i samma dörr som en  förälder.

Kollat på mycket porr och fått fantasier?
Svar på tråden Hotell med morsan