• RainbowFamilyDreams

Beräknad mens idag, svagt positivt i flera dagar (se bild) nervös.:

Hej:)

Jag har blivit en frekvent besökare hit nu, då det är min första insemination sedan flera års utredning då jag är i ett samkönat förhållande.

Den 15 nov insiminerades jag och stimulerade innan dess med Letrozol och Ovitrelle.

Jag skulle hålla mig från att testa mig, men kunde givetvis inte det..:) testat varje dag, i princip samma testresultat sedan i tisdags, svagt positivt, starkare på kvällarna (?) av oklar anledning. Kanske för att jag kissar 2-3 gånger varje natt. La en tråd nyligen om det finns fler som haft svagt pos i flera dagar, och det verkar ju kunna vara det (Om det inte är en kemisk graviditet). Morgonens svagare positiva test: 

Senaste mensen började 4 nov, idag är det 30 nov och dagen för beräknad mens. Än så länge har jag bara extrem mensvärk...

Har sovit dåligt hela veckan, vaknat och kissat, varit hungrig och inte kunnat somna om... någon mer som har det så? Troligtvis beror det mesta på nerver...

För jag vet att statistiken säger att chansen att lyckas med insemination är inte jättestor, men jag vill hoppas på att jag är gravid. 

Ville nog mest skriva av mig.. och om någon känner som jag kan ni väl skriva någon kommentar här. :) 

• Svar på tråden Beräknad mens idag, svagt positivt i flera dagar (se bild) nervös.:
  • Anonym (Hm)
    RainbowFamilyDreams skrev 2024-11-30 06:51:59 följande:

Försöker ladda upp bild på testresultat (svagt pos, idag beräknad mens).. men det tycks ej gå. Testar igen: 

Fast?.det där är INTE svagt! ☝🏼😌
  • RainbowFamilyDreams
    Anonym (Hm) skrev 2024-11-30 07:34:05 följande:
    Fast?.det där är INTE svagt! ☝🏼😌
    Jag hoppas du har rätt..Förvånad så nervös :/ att det ska vara tidigt MF ..
  • Anonym (Ser bra ut)

Skulle hålla med föregående, det ser inte svagt ut!
    Du kan köpa något annat märke och testa med kanske?
    Lycka till!

• RainbowFamilyDreams
    Anonym (Ser bra ut) skrev 2024-11-30 09:44:22 följande:

Skulle hålla med föregående, det ser inte svagt ut!
    Du kan köpa något annat märke och testa med kanske?
    Lycka till!

Tack! Nu cirka 5 timmar senare, tyckte jag det var lite starkare...?

• Anonym (Ser bra ut)
    RainbowFamilyDreams skrev 2024-11-30 10:48:09 följande:
    Tack! Nu cirka 5 timmar senare, tyckte jag det var lite starkare...?
    Jaa, jag skulle säga att du är väldigt gravid. Stort grattis:)
Svar på tråden Beräknad mens idag, svagt positivt i flera dagar (se bild) nervös.: