• Anonym (Halloj)

Hur många här bär foliehatt för att minska strålning?

Jag bär min tis tor lör
    14.00-16.00

• Svar på tråden Hur många här bär foliehatt för att minska strålning?
  • Goneril

Varför bara några timmar? Du borde bära den dygnet runt, både inom- och utomhus. Foliehatt räcker inte för att hålla omvärldsstrålningen borta. Du borde vira in kroppen i aluminiumfolie först, du kan lämna några hål här pch där på strategiska ställen. Därefter kränger du på foliehatten. TV kan du inte titta på och använd inte mikron. Mörkläggning krävs och lämna inte bostaden. I dag är det lördag och då beviljas du lite öl eller vin, drick med sugrör, naturmaterial och inte plast.

• Anonym (Wtf)

Jag bär min helgfria söndagar mellan 12.30 och halv-ett.

• Anonym (Halloj)
    Goneril skrev 2024-11-30 13:40:05 följande:

Varför bara några timmar? Du borde bära den dygnet runt, både inom- och utomhus. Foliehatt räcker inte för att hålla omvärldsstrålningen borta. Du borde vira in kroppen i aluminiumfolie först, du kan lämna några hål här pch där på strategiska ställen. Därefter kränger du på foliehatten. TV kan du inte titta på och använd inte mikron. Mörkläggning krävs och lämna inte bostaden. I dag är det lördag och då beviljas du lite öl eller vin, drick med sugrör, naturmaterial och inte plast.

Ja men man måste börja nånstans, bär du en foliehat?
  • Anonym (Skinkan)

Jag trär skinkgrytan över skallen varje helg som inträffar mellan 29 och 31 februari ojämna år.

• Tyra myra

Beror väl på vad du menar med folie hatt?. Om du menar att den är fysisk så har jag ingen men om det är behov av skydd inför världens bekymmer du menar, så har jag ransonerat min  nyhets konsumtion.  Ett media om dagen räcker gott och väl. Har också blivit kräsen i mitt val av media och väljer det i mitt tycke mest trovärdiga. Men även där använder jag mina källkritiska glasögon.

Visserligen trillar jag dit då och då och öppnar upp för nyhetsflödet men försöker i görligaste mån att skydda mitt psyke från undergångsprofetior, konspirationsteorier mm.

• Anonym (Men hallå)

Det går ju inte för sig. Du borde sova med den på. 

Svar på tråden Hur många här bär foliehatt för att minska strålning?