• Anonym (Nojjan)

Komma över osäkerhet?

Jag är så sjukt osäker på mig själv, extra mycket i vissa perioder. Så det jag vill med denna tråd är tips för att inte bli osäker så lätt, hur man hanterar de bäst?
    Jag har för ett par månader sen blivit tillsammans med han jag känner verkligen är rätt.. 
    Men vi har ett distansförhållande & ses regelbundet. 
    Han har köpt julklappar till mina barn, han låter mej följa med på familjehändelser, räknar in mig helt enkelt. Han är underbar. 
    När vi inte är tillsammans så får ja ibland rädslor att han ska träffa nån annan.. 
    Han ha varit singel och bott ensam väldigt länge, när jag är där kan ja inte låta bli att bli osäker på saker som att han alltid tar med sej telefonen på toaletten, oavsett om han ska duscha eller gå på toa, oavsett tid på dygnet.. ja vill inte ha tillgång till den eller så men jag blir osäker när de verka så viktigt för han att ha den klistrad med sej, döljer han något, finns de fler??  
    Nånstans tror jag inte de om han, absolut inte! 
    Men ändå sitter jag och blir osäker, rädd att han ska dubbelspela eller att han kommer dumpa mig för att nån bättre dyker upp, hur får man bort dessa tankar?

• Svar på tråden Komma över osäkerhet?
  • Anonym (Fundersam)

Jag tycker att han till att börja med låter som en jättefin kille, men även jag skulle tycka att det var konstigt att ta med sig telefonen hela tiden. Om man inte ska göra nr 2 (många vill ju ha lite underhållning då) så ser jag ingen anledning alls. Vad det innebär är omöjligt att säga.

• Tecum

Om han alltid har telefonen i fickan, som jag och de flesta män, är det inget konstigt att den följer med in på toaletten.

Risken finns alltid att någon träffar någon bättre. Men just nu satsar han på dig och ni kanske skulle fundera på att flytta ihop så kan du bli en ännu mer närvarande flickvän.

• Anonym (Nojjan)
    Tecum skrev 2024-11-30 19:31:00 följande:

Om han alltid har telefonen i fickan, som jag och de flesta män, är det inget konstigt att den följer med in på toaletten.

Risken finns alltid att någon träffar någon bättre. Men just nu satsar han på dig och ni kanske skulle fundera på att flytta ihop så kan du bli en ännu mer närvarande flickvän.

De hade ja oxå förstått isf, men han plockar med sej den från soffbordet t.ex 

Hade ja gärna vela men våran tid för ihopflytt kommer dröja ett tag med tanke på barn och grejer :) 
Svar på tråden Komma över osäkerhet?