• Anonym (TS)

Vill han inte ligga med mig??

Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??

• Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??
  • Anonym (TS)
    Anonym (Killgissar) skrev 2024-11-30 18:13:55 följande:

Han kanske är asexuell. Han kanske är blyg. Han kanske är oskuld, eller väldigt oerfaren sexuellt.

Han är absolut blyg men han är ju  i alla fall 32 så han borde ju inte vara helt oerfaren kan man tycka.
  • Anonym (TS)
    Anders1970 skrev 2024-11-30 19:52:10 följande:

Hej Anonym (TS)

Beskriv i korthet hur du ser ut, längd o vikt m.m.

Att ha sex bygger ju på fysiskt attraktion och trygghet.

Du tror han skulle uppvakta mig om han tyckte jag var ful och osexig?
  • Anonym (TS)
    Anders1970 skrev 2024-12-01 02:11:14 följande:
    Ja, det kan ha landat i vän och goszonen.

Jag har tidigare dejtat (har nu fleråriig relation med toppen sexliv) där jag höll kvar i dejten för vi hade det social kul och mysigt.

Vi människor letar ofta fel eller åtgärd på motparten, fast det bottnar i oss själva.

Beskriv i korthet hur du ser ut, längd o vikt m.m
    Jag anses både snygg och sexig av många män. Det är allt du behöver veta.  Om jag uppfyller dina preferenser är en annan sak och det är det enda du skulle veta om jag svarade. 
  • Anonym (TS)
    Anonym (Mia) skrev 2024-11-30 22:25:41 följande:
    Vilket öde, träffa en bra kille och så visar det sig att han är oskuld. Hoppas verkligen det inte är så illa. För TS skull.
    Ja det vore faktiskt ingen höjdare.
  • Anonym (TS)
    Postman skrev 2024-12-01 09:19:26 följande:

Du kanske inte tydligt signalerar att du är öppen för sex. Har du försökt ta intiativ till sex?

Nej, jag har inte gjort det än. Är mest van att killar tar initiativet och det brukar de göra väldigt tidigt. Men jag är inte främmande för att göra det, bara undrar just nu varför han inte gör nåt alls, har aldrig upplevt det tidigare.
Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??