• Anders1970

Vill han inte ligga med mig??

Hej Anonym (TS)

Beskriv i korthet hur du ser ut, längd o vikt m.m.

Att ha sex bygger ju på fysiskt attraktion och trygghet.

• Anders1970
    Anonym (TS) skrev 2024-11-30 21:04:50 följande:
    Du tror han skulle uppvakta mig om han tyckte jag var ful och osexig?
    Ja, det kan ha landat i vän och goszonen.

Jag har tidigare dejtat (har nu fleråriig relation med toppen sexliv) där jag höll kvar i dejten för vi hade det social kul och mysigt.

Vi människor letar ofta fel eller åtgärd på motparten, fast det bottnar i oss själva.

Beskriv i korthet hur du ser ut, längd o vikt m.m
  • Anders1970
    Anonym (O) skrev 2024-12-01 03:30:18 följande:
    Eftersom du inte har någon aning om killens preferenser finns det ingen orsak för TS att berätta om sin kropp för dig.
    Fast det är ju killen som sexuellt ratar henne, hur hon ser ut o därmed attraktiv är högst relevant.

"Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??"
  • Anders1970
    Anonym (TS) skrev 2024-12-01 09:38:55 följande:
    Jag anses både snygg och sexig av många män. Det är allt du behöver veta.  Om jag uppfyller dina preferenser är en annan sak och det är det enda du skulle veta om jag svarade. 
    Okej, då är det väl bara att tydligt själv ta initiativ och fullfölja. Så kan du efteråt säga att du ser det som attraktiv om mannen tar initiativ.

Så kan väl du här återge hur det gick 🙂
Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??