• Anonym (TS)

Vill han inte ligga med mig??

Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??

• Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??
  • Postman
    Anonym (TS) skrev 2024-12-01 09:42:13 följande:
    Nej, jag har inte gjort det än. Är mest van att killar tar initiativet och det brukar de göra väldigt tidigt. Men jag är inte främmande för att göra det, bara undrar just nu varför han inte gör nåt alls, har aldrig upplevt det tidigare.
    Med all skrämselpropaganda kring detta med stopp min kropp samtycke osv så förstår jag om folk till slut blir handlingsförlamade. De vet helt enkelt inte hur de ska bete sig. Prata om det då kan nån tycka men det är väl inte så lätt heller tänker jag att ta upp det, inte heller blir det så romantiskt. Du får försöka ge lite signaler vid lämpligt tillfälle så tror jag det kommer lösa sig. 
  • Anders1970
    Anonym (TS) skrev 2024-12-01 09:38:55 följande:
    Jag anses både snygg och sexig av många män. Det är allt du behöver veta.  Om jag uppfyller dina preferenser är en annan sak och det är det enda du skulle veta om jag svarade. 
    Okej, då är det väl bara att tydligt själv ta initiativ och fullfölja. Så kan du efteråt säga att du ser det som attraktiv om mannen tar initiativ.

Så kan väl du här återge hur det gick 🙂
  • Anonym (Chiffong)
    Anonym (Mia) skrev 2024-11-30 22:25:41 följande:
    Vilket öde, träffa en bra kille och så visar det sig att han är oskuld. Hoppas verkligen det inte är så illa. För TS skull.
    Haha, ja det vore snopet värre! Hoppas han bara är blyg.
  • Anonym (Våga)

Skicka några utmanande bilder till honom. Skriv typ "I touch your tra la la..."

• Tecum
    Anonym (Mia) skrev 2024-11-30 22:25:41 följande:
    Vilket öde, träffa en bra kille och så visar det sig att han är oskuld. Hoppas verkligen det inte är så illa. För TS skull.
    Haha, om han vore oskuld hade han säkert varit på TS för fullt för att bli av med oskulden. Du vet inte mycket om män...

Antingen är han försiktig och väntar på TS` initiativ för han har lärt sig att det är så en bra man gör. I så fall är det lätt åtgärdat.
    Elle har han låg sexlust och är ointresserad av den typen av intimitet. Då bör TS dumpa snarast.

Så se till ta saken i egna händer TS!
  • Anonym (Late bloomer)
    Anonym (TS) skrev 2024-11-30 18:10:25 följande:
    Vill han inte ligga med mig??

Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??

Hur länge är "ett tag", och har ni sovit över hos varandra? Hur är era samtal i övrigt? Pratar ni om djupa saker eller är det mest ytliga grejor? Att prata om sex kan ju vara rätt intimt/personligt och något man kanske inte vill göra med någon som man inte känner sig helt trygg med ännu. 

Anonym (TS) skrev 2024-11-30 18:26:13 följande:
    Han är absolut blyg men han är ju  i alla fall 32 så han borde ju inte vara helt oerfaren kan man tycka.
    Man kan ju vara oerfaren/osäker även vi hög ålder och av olika anledningar inte ha så mycket erfarenheter. Själv var jag 27 år när jag kysste en tjej första gången och 34 när jag hade sex första gången och det utan att vara vare sig blyg eller osocial och skulle klassas av i princip alla som en "normal" man personlighetsmässigt.

Om han är blyg kan det ju vara så att det tar längre tid för honom att komma till stadiet där han känner sig bekväm med att prata om sex och göra sexuella närmanden.

Han kan ju även ha dåliga erfarenheter i bagaget som gör att han är avvaktande.

Känner du att du vill att det ska hända något mer sexuellt får du väl bjuda in till det och se hur han reagerar. Tror det eller ej, men de flesta män gillar när kvinnor de gillar tar initiativ, och är han blyg kan ju det vara en sak som får honom ur sitt skal.

• Tom Araya
    Anonym (TS) skrev 2024-12-01 09:42:13 följande:
    Nej, jag har inte gjort det än. Är mest van att killar tar initiativet och det brukar de göra väldigt tidigt. Men jag är inte främmande för att göra det, bara undrar just nu varför han inte gör nåt alls, har aldrig upplevt det tidigare.
    Jag skulle inte heller ta det steget utan signaler som tyder på att hon vill.
    Jag är övertygad om att inte är ensam om det.
  • Anonym (Våga)

Skicka bild på lite tuttar och se om han går igång.

• Anonym (O)
    Anders1970 skrev 2024-12-01 09:11:08 följande:
    Fast det är ju killen som sexuellt ratar henne, hur hon ser ut o därmed attraktiv är högst relevant.

"Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??"
    Nej. Eftersom du inte har någon som helst aning om vad killen finner attraktivt är det helt irrelevant.
    Att TS här skulle beskriva sin kropp och sitt utseende säger absolut NOLL om huruvida killen finner henne attraktiv eller inte.

Det framstår mest som att du vill göra DIN personliga bedömning ifall DU skulle finna henne attraktiv eller inte.
  • Anonym (Aa)
    Anonym (O) skrev 2024-12-01 21:35:13 följande:
    Nej. Eftersom du inte har någon som helst aning om vad killen finner attraktivt är det helt irrelevant.
    Att TS här skulle beskriva sin kropp och sitt utseende säger absolut NOLL om huruvida killen finner henne attraktiv eller inte.

Det framstår mest som att du vill göra DIN personliga bedömning ifall DU skulle finna henne attraktiv eller inte.

Alla tycker i stort sätt att alla som är snygga är just snygga.
    Sedan så kan vissa tänka sig en mindre attraktiv peron om de är en trevlig och skön människa 
    smaken är inte som baken 

Du behöver inte bli kränkt 

Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??