Inlägg från: Anonym (Beror på) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Beror på)

Ursäkta, vilken typ av sex har ni som varit i en lång relation

Om hon var tråkig redan i början av relationen så kommer hon fortsätta vara tråkig. En person som är öppen för nya saker brukar signalera sånt rätt tidigt, även om man inte testar allt på en gång.

Du behöver fråga dig hur viktigt detta är. Behöver du prata med henne och försöka få en ändring eller så blir det skilsmässa? Eller kan du leva med detta och fortsätta relationen som den är?

• Anonym (Beror på)
    Anonym skrev 2024-11-30 19:56:46 följande:

Min man vill inte ha sex med mig alls.
    Under alla år har jag alltid tagit initiativet. Jag har tagit upp många gånger att jag vill att han gör det också. Jag har sagt att alla former av fysisk närhet går bra. 
    Men det händer aldrig att han åtrår mig, eller vill ha sex med mig.
    Det har knäckt mitt självförtroende. Jag har också lagt ner nu eftersom han inte vill anstränga sig.

Ursäkta, vill inte vara taskig, men varför har ni varit tillsammans så länge om du vet att han inte vill ha dig..? Ni är ju rumskompisar bara :(

Föreslå en öppen relation...? Eller gå skilda vägar?
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-30 20:16:14 följande:

Går en trend på sociala medier nu med "vi lyssnar men vi dömmer inte"
    Där det går ut på att man säger en 100% ärlig sak och den andra ska lyssna men inte komma med mothugg/argument. Kanske nått sånt ni ska testa? För att släppa loss alla "muskelknutar" för hon bär garanterat på saker som stör henne

Intressant! Men man ska fortfarande diskutera, eller ska man bara ta emot sanningen som kommer?
Svar på tråden Ursäkta, vilken typ av sex har ni som varit i en lång relation