Gomorron på er.
Detta med sex i äktenskapet ja. Har det egentligen ett bra liv med frugan MEN..
vad är det med oss. Vi jobbar ju bägge två. Man kommer hem, frugan oftast kl 17 jag tidigare.( hon går upp tidiigare än jag pga bussresa)
Man ger varandra en puss, sen börjar hon med att rensa ut sin lunchlåda. Sen kolla runt och undra varför den gtejen står där och vad har du haft den till? Det har du aldrig haft innan?! Misstänksamheter?jag blir sur = trött
sen vill frun ut och gå ( kontorsjobb , jag hantverkare= trött Visst , jag vill inte egentligen men som ni förstår så följer jag oftast med. Kommer in ja kvällen går ju ?jag vet att kl 21 vill hon gå och lägga sig ( ja jag går ju upp före dig 😮?💨)
jag vill inte lägga mig kl 21! Men hur många ggr har jag gått med in ?!. Kanske blir lite sex 🤔 efter flera år så vet jag , nix när hon get mig nattpuss kl 2112 så vill hon sova .. typ ?rör mig inte , jag ska ju upp kl 5. Hur tror ni det äktenskapet blir? Ja inte blir det speciellt erotiskt.
Har sagt efter många många år att hon måste ge mig en vink.. när hon vill. Jag begriper mig inte på henne. Vi har inte samma humor heller, knappt samma musiksmak..musik är mitt liv och humor!
Vi har varit ett par i 20 år och det har gått bra.
men sprang på en yngre kollega kan vi kalla henne, 41 år typ nyseparerad, börja prata omlivet . Hon hade sannerligen inte haft tur med senaste pojkvänner. Avsluta med att hon fick en storkram. Denna kram utdelades varje dag minst 1-2 ggr per dag i princip i ett år. Trots hon träffa ny. Vi hade aldrig sex eller pussar/kyssar bara kramar.
Jag blev förälskad men som tur är det inte besvarat men ?hon? bör ju gilla nått hos mig.
Nu har det gåt 16 mån och senaste kramen var igår. Jag saknar hennes personlighet så satans mycket. Jag vill i ?fantasin? ha henne men ändå inte. Vill ha henne som bästa kompis men frun vet om detta och accepterar inte det. Jag förstår henne men..jag vet inte vad jag ska göra . Jag är som besatt av ?henne?. Älskar henne på avstånd typ. Fattar ju att vi inte blir ett psr , hon inte kär i mig utan hsr sin p-v. Och så ålderskillnaden= inte ok! Inte rätt mot ?henne? även om hon ville.
Men livet är tungt. Saknaden stor. Stackars frun. Men vad ska jag göra? Frun vill inte skiljas än iaf . Fast jag tror vi måste separera för att upptäcka vad vi / jag/ frun vill.
Fattar inte hur detta ska kunna bli bra.
( apropå sexet. Den dagen frun vi reda på jag kramade ?henne? så prata vi ut och låg med varandra varje kväll/natt 32 dagar i rad, låg som i ett ormbo och då ska ni veta att frun vill aldrig ha mitt ben på sig vid läggdags, ?det blir tungt?, det blir varmt? men då var det inget tjafs/gnäll.
Jag begriper mig frf inte på frun, jo men hon är så jädra präktig . För präktig för mig?