Vart skulle du helst vilja resa till?
Var någonstans skulle du rest till utav dessa alternativ?
Var någonstans skulle du rest till utav dessa alternativ?
Seychellerna tror jag skulle vara rätt skönt
Seychellerna vore drömmen. Så om jag fick välja helt fritt (och inte behövde betala) så väljer jag det.
Men jag har aldrig varit i Italien och budgetmässigt skulle det passa bättre. Så om det handlade om att boka en resa i närtid valde jag det.
Kan rekommendera Vietnam helt otroligt vill åka tillbaka dit nån gång. borde lagt min röst där. la den på
malaysia för aldrig varit där men tror iofs Indonesien är mer spännande. Latinamerika verkar ju otroligt najs också.
Italien är nog fint, dock blir det så varmt där på sommaren och samma sak i Spanien. Det finns så mycket spännade historia i Italien dock så det blir lätt att hitta på saker där, ex. för att se lutande tornet i Pisa.
Italien då historia är ett stort intresse.
Vietnam, för det har vacker natur, god mat och spännande historia! Men det förutsätter att det är en resa på minst en månad. Om det handlar om två veckor så tar jag Seychellerna eller Maldivern. Är det en långweekend eller en vecka så vilm jag inte tillbringa så lång tid på resan så då får det bli Spanien eller Italien.
Sen handlar det ju om ekonomi också, om inte resan är gratis?.
Typ alla platser utom Spanien.
Seychellerna tror jag skulle vara rätt skönt
Röstade blankt. Det finns ett vattenfall i Värmland, dit skulle jag vilja åka.
Att resa till Italien är en dröm för mig. Landet erbjuder en rik historia, fantastisk arkitektur och konst i städer som Rom, Florens och Venedig. Italiensk mat är världsberömd, med delikatesser som pasta, pizza och gelato. Landskapet är varierat, från de pittoreska byarna i Toscana till de vackra stränderna längs Amalfikusten. Dessutom är italienarna kända för sin gästfrihet och livsglädje. Att uppleva den italienska kulturen, språket och traditionerna på plats är en oförglömlig upplevelse sägs det.
.
Italien, det finns mycket intressant historia där