Att vara ogillad på FL
Ja, det är jag. Det finns säkert en logisk förklaring. Men det är jobbigt och ledsamt.
Jag har det ju inte direkt bra i verkligheten heller. Så att folk tummar ner och ignorerar mina meddelanden på inboxen gör mig ledsen.
Ja, det är jag. Det finns säkert en logisk förklaring. Men det är jobbigt och ledsamt.
Jag har det ju inte direkt bra i verkligheten heller. Så att folk tummar ner och ignorerar mina meddelanden på inboxen gör mig ledsen.
Men stackars dig. Hur mycket till liv har man om man hänger upp sig på att vara ogillad på ett anonymt diskussionsforum? Get a life!
here we fucking go again
Blåser nytt liv i tråden.
Ja, jag är verkligen ogillad på familjeliv. Jag frågade en av personerna här på fl varför hon/han ogillade mig, och var så säker, det gör verkligen den här personen. Hur kan jag vara så säker? Jo, för att denna person ignorerar mig, trots att jag skrev i trådar och påkallad hennes/hans uppmärksamhet, och annat. När jag frågade denna person varför den ogillar mig, så förnekade denna person att personen ogillar mig. Varför skulle man göra det, när det är uppenbart att personen ljuger?