Inlägg från: Anonym ((Eva)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((Eva))

Att få "rackarna" att simma långt in

Någon som har tips på vilken ställning (-ar) jag ska ha både före att satsen kommer och efteråt för att sannolikheten ska vara så hög som möjligt för att bli gravid?

• Svar på tråden Att få "rackarna" att simma långt in
  • Anonym ((Eva))

Naturligtvis inte, men börjar bara bli desperat. Hur jag än försöker och han med så blir det inget. Känner att jag måste bara få det ur mig. 

• Anonym ((Eva))
    Anonym (J) skrev 2025-02-15 23:56:54 följande:

Vet inte om ställningen har så stor betydelse. Jag blev gravid med mitt första barn i missionären (tror jag), andra antagligen när jag var överst, tredje när jag låg på mage och fjärde när vi körde skeden. Har varit gravid två andra gånger också, innan första och mellan andra och tredje som blev missfall men är väldigt osäker på exakt när jag blev gravid de gångerna.

Det enda är väl isåfall att jag har hört att man ska ligga kvar ett tag efteråt , tror jag har gjort det alla gångerna men det är nog inte ett måste.

Tack!
    Det med att ligga kvar med benen uppåt har jag hört ska vara bra och det gör jag alltid. Förutom det så knullar vi som kaniner vid min ÄL men får ändå inte till det. Det går nästan inte en minut utan att jag är på honom, vi provar alla möjliga ställningar och inte en droppe går till spillo, ändå känns det tröstlöst när mensen kommer. Vill så gärna.... 
Svar på tråden Att få "rackarna" att simma långt in