• Anonym (Intimpiercing)

Intimpiercing, hiss eller diss

Såg en tråd om intimpiercing här på FL och vill göra en liten undersökning om vad folket tycker och tänker. 

Vad hade ni tyckt om att er partner hade en intimpiercing?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Intimpiercing, hiss eller diss
  • Anonym (kvinna)

Jag hade inte föredragit en piercing men som det befängda i den tråden med att då tappa respekten och inte vilja fortsätta, så långt hade jag inte dragit det

• Anonym (Grabb)

Jag tycker varken eller (det fanns inte som alternativ). Beror på storlek, utseende, placering kan jag tänka mig...

• Anonym (Gift man)

Jag skulle tycka att det vore sexigt och upphetsande om min fru skaffade en piercing i klitoris. Jag skulle leka med den med tungan varje gång vi har sex.

• Anonym (Slickare)
    Anonym (Gift man) skrev 2025-02-19 15:13:29 följande:

Jag skulle tycka att det vore sexigt och upphetsande om min fru skaffade en piercing i klitoris. Jag skulle leka med den med tungan varje gång vi har sex.

En liten piercing skulle jag också leka med.
  • Anonym
    Anonym (kvinna) skrev 2025-02-19 12:09:25 följande:

Jag hade inte föredragit en piercing men som det befängda i den tråden med att då tappa respekten och inte vilja fortsätta, så långt hade jag inte dragit det

Kan du länka den tråden?
  • Anonym (David)

Inget jag tänder på, så nej. Vill jag leka så finns det härliga leksaker att använda i samtycke med min kvinna 

• Anonym (Trashigt)

Urk , det är trashigt för mig som man att se på en kvinna. Föredrar mer klass på mina kvinnor. Även nedtill. 

• Anonym (Går bra)

Piercing spelar kvitta även om den sitter i fitta.

Svar på tråden Intimpiercing, hiss eller diss