Nykära utan massa sex - frustrerad!
Hej,
Jag och min pojkvän är precis i början av vårt förhållande (4 månader). Vi trivs verkligen ihop på alla plan; humor, kommunikation, intressen och värderingar ? allt klickar!
Men nu till sexet: Vi har inte sex ofta, men när vi har det är det bra. Han är den ende som har gett mig fontänorgasm flera gånger på rad och har fått mig att våga experimentera inom sex.
Men till saken: De senaste veckorna ligger vi bara och myser. Jag blir då väldigt kåt, men han tar inte steget vidare och initierar sex. Vi bara myser. Han säger att han aldrig har haft den fysiska närvaron med någon innan, att bara kunna ligga och kramas och njuta av det. Jag känner såklart likadant, men blir även frustrerad för jag är ju kåt!
Jag tog upp detta med honom, att jag saknar hans hunger efter sex och är rädd för att han inte attraheras av mig. Han säger då att han är kär i mig och att jag ska vara lugn ? vi kommer att ha underbart sex, sex som kommer att blomma ut till något riktigt bra.
Detta fick mig att reagera ? vad menar han med att vi ?kommer att ha bra sex??
I tidigare förhållanden har det räckt med att kela för att killen ska bli hård och vilja ha sex. Min nuvarande blir inte hård. Jag får heller inte suga av honom när jag vill. Jag har frågat om han tycker jag är dålig och därför inte får suga, men då säger han nej, att jag är riktigt bra, men att han är rädd att komma för fort.
Vad är grejen? Här har jag träffat min drömman och jag vill slita av hans kläder och vara intim, men han vill istället mysa!
Är det någon som har varit med om liknande? Finns det någon man här som kan förklara för mig vad som kan orsaka hans beteende? Han är dessutom mycket mer sexuellt erfaren än jag.