Jag har blivit tjock, får sova själv
Jag har bmi på 32 och min partner är besviken på att jag inte gått ned i vikt trots påpekanden flera gånger. Jag har försökt många gånger och gått ner lite och sen gått upp igen. Partnern har nu minskad attraktion för mig vilket lett till att vi har slutat ha sex. Nu vill hen inte heller sova tillsammans för att jag snarkar och därför har hen sovit i gästrummet i 1 månad nu.
Jag kan förstå att attraktionen minskar och att det är svårt att sova bredvid någon som snarkar.
Samtidigt känner jag mig väldigt illa till mods av att min partner hellre har sex med sig själv än med mig och hellre sover själv än med mig. Det ger mig ångest vilket ökar min benägenhet att tröstäta vilket är högst olämpligt när problemen grindar sig i min vikt. Jag vill själv också vara smalare. Självkänslan är låg när man misslyckats många gånger och dessutom känner sig så otroligt avvisad.
Hade kunnat t lättare att sova I olika rum om man la sig tillsammans och kramades och pratade lite och sen gick över. Men nunj är det en snabb puss och sen godnatt. Även mina känslor svalnar av detta. I grunden älskar vi båda varandra och har varit ihop länge,, vi båda ser framtiden med varandra