• Anonym (Fanny)

Han är arg på mig

Jag förstår att han är upprörd, men inte varför han är det på mig.
    Jag fick opereras för några dagar sen, en lång och seriös sådan, jag var helt borta efteråt och den enda vården kontaktade var min exmake, så barnen skulle få besked. Jag hade innan bett dem meddela min pojkvän, men det glömde alla bort mitt i allt. Exmaken mindes nog, han sket nog bara i det.

Nu är pojkvännen arg på mig. Känns som han blir argare för varje dag. Han fick veta först nästan ett dygn efteråt, när jag var stark nog att höra av mig själv. Känns så orättvist, det var ju inte mitt fel att det blev så.

• Svar på tråden Han är arg på mig
  • Fridolini

Ok om han var orolig och kanske arg på vården därför att dom slarvade och inte hörde av sig till din pojkvän. Men att din pojkvän är arg på dig är ju helt orimligt fråga honom varför och förklara att detta faktiskt inte är ditt fel 

• burleskburkläsk

Låter sjukt, förstår att han varit orolig men man skiter ju i om vården slarvat med telefonnummer, det viktiga är att kvinnan mår så bra hon kan.

Kan vara extrem svartsjuka....hade jag hamnat på sjukhuset i ett tidigare förhållande och de inte hörde av sig till henne så skulle jag få så mycket skit under så lång tid!

Hans beteende låter skumt och just att ilskan inte lägger sig!

• Lynx123

Konstigt att han blev så arg...är det här ett mönster i hans beteende?

Och varför ringde han inte själv upp?

• Anonym (Fanny)
    Lynx123 skrev 2025-03-26 06:13:51 följande:

Konstigt att han blev så arg...är det här ett mönster i hans beteende?

Och varför ringde han inte själv upp?

Ringde upp mig eller avdelningen? Min telefon var av, avdelningen vet jag inte.
  • Anonym (Fanny)
    Fridolini skrev 2025-03-26 04:41:24 följande:

Ok om han var orolig och kanske arg på vården därför att dom slarvade och inte hörde av sig till din pojkvän. Men att din pojkvän är arg på dig är ju helt orimligt fråga honom varför och förklara att detta faktiskt inte är ditt fel 

Den som frågade om vem de ska kontakta efteråt sa att de bara ringer en person, då blev det exet. Sen hade jag bett dem höra av sig vidare. Han kontaktade mina föräldrar, men inte pojkvännen. Barnen glömde av att kontakta honom också.
  • Mrs Moneybags

Jag skulle nog skita i honom just nu om jag var nyopererad och han börjar bete sig som att allt handlar om honom.

Tråkigt att de glömde bort honom, men det är som sagt inte ditt fel och du har fullt upp att ta hand om dig själv just nu. 

Skulle han framhärda så ser jag inte honom som pojkvänsmaterial öht. 

Krya på dig! 

• Lynx123
    Anonym (Fanny) skrev 2025-03-26 10:10:56 följande:
    Ringde upp mig eller avdelningen? Min telefon var av, avdelningen vet jag inte.
    Avdelningen. Det hade ju varit enkelt men tydligen var han inte kapabel till det.
  • burleskburkläsk
    Lynx123 skrev 2025-03-26 15:13:44 följande:
    Avdelningen. Det hade ju varit enkelt men tydligen var han inte kapabel till det.
    Exakt det är ju så enkelt gjort så det är pinsamt!

Han blev väl putt som fick varma sin egna mat! 
  • EpicF
    Lynx123 skrev 2025-03-26 15:13:44 följande:
    Och om han inte visste om att ts skulle opereras då?
  • Anonym (Släpp)

Många män har empatistörningar,lämna detta bakom dig och tänk på dig själv.

Svar på tråden Han är arg på mig