• Magnus85

Få min fru intresserad av parträffar

Vi är ett par i 35-40 års åldern som har det som många andra par med småbarn. Spänningen försvinner och det blir slentrian. 

Jag som är mannen här har under en tid fantiserat väldigt mycket om att vi tillsammans ska hitta ett annat par att umgås med ibland. Vanliga vänner som vi äter middagar med och dricker vin, umgås och har kul.. men att det finns något mer. Att det får förekomma sex vid våra träffar, antingen par för par, alla tillsammans och kanske även att vi byter partner för kvällen. Ibland kanske vi åker på spa eller weekends tillsammans..

Men ja, hur fan jag ska lyfta detta för min fru vet jag inte. Hur jag ska få med henne på det vet jag inte heller. Hur har andra gjort som kanske inte riktigt haft med er partner från början? Det är många som lever detta livet, så mycket vet jag...

• Svar på tråden Få min fru intresserad av parträffar
  • Anonym (J)

Du vill vara lite sådär fint otrogen menar du? Hon ska inte behöva göra sådana saker om hon inte vill. 

Åk iväg med henne istället. Ts in på hotell. Spa. Skaffa nya underkläder. Ha sex på nya ställen. Det är ni som låter det bli likadant varje gång.

• Anonym (J)

Gräset är inte grönare på andra sidan. 

• Anonym (xxx)
    Magnus85 skrev 2025-03-26 14:46:36 följande:
    Få min fru intresserad av parträffar

Vi är ett par i 35-40 års åldern som har det som många andra par med småbarn. Spänningen försvinner och det blir slentrian. 

Jag som är mannen här har under en tid fantiserat väldigt mycket om att vi tillsammans ska hitta ett annat par att umgås med ibland. Vanliga vänner som vi äter middagar med och dricker vin, umgås och har kul.. men att det finns något mer. Att det får förekomma sex vid våra träffar, antingen par för par, alla tillsammans och kanske även att vi byter partner för kvällen. Ibland kanske vi åker på spa eller weekends tillsammans..

Men ja, hur fan jag ska lyfta detta för min fru vet jag inte. Hur jag ska få med henne på det vet jag inte heller. Hur har andra gjort som kanske inte riktigt haft med er partner från början? Det är många som lever detta livet, så mycket vet jag...

Om du inte har fantasi nog för att ha det bra med din fru, hur ska du ha fantasi nog för ytterligare 2 personer?

Eller är att ligga med andra du är ute efter?
  • Anonym (J)
    Anonym (xxx) skrev 2025-03-26 14:56:05 följande:
    Om du inte har fantasi nog för att ha det bra med din fru, hur ska du ha fantasi nog för ytterligare 2 personer?

Eller är att ligga med andra du är ute efter?

Precis. 

Låter bara som att han tröttnat på sin fru. 

• Lynx123

Så du vill vara otrogen med din frus tillåtelse? Hade min partner föreslagit det så hade han åkt ut fortare än kvickt.

• Anonym (Ida)
    Lynx123 skrev 2025-03-26 15:16:28 följande:

Så du vill vara otrogen med din frus tillåtelse? Hade min partner föreslagit det så hade han åkt ut fortare än kvickt.

Håller så med!! Behåll detta som en fantasi!!Nämn det inte! Min man hade också rykt om han ens nämnde det!
  • Anonym (Z2)
    Anonym (Ida) skrev 2025-03-26 15:23:02 följande:
    Håller så med!! Behåll detta som en fantasi!!Nämn det inte! Min man hade också rykt om han ens nämnde det!
    Om han ville att endast du hade sex med en annan man då? 
  • Anonym (r)

Titta på Gynning&Bergs "Bättre Sex" avsnitt 5 tror jag det är som sändes igår. Med henne. Hela serien kan säkert vara lite kul tittande.

Jag är inte negativ till att par gör detta som andra verkar vara men du måste lyckas själv att formulera detta till din fru.

• Anonym (r)

Konstigt klimat i era förhållanden om man inte kan nämna en så enkel fantasi utan att ni direkt dumpar partnern. Alla fantasier som sägs högt behöver inte förverkligas. Det är inte krav.

• Anonym (J)
    Anonym (r) skrev 2025-03-26 16:00:26 följande:

Konstigt klimat i era förhållanden om man inte kan nämna en så enkel fantasi utan att ni direkt dumpar partnern. Alla fantasier som sägs högt behöver inte förverkligas. Det är inte krav.

Fast det är rätt uppenbart att han är uttråkad 
Svar på tråden Få min fru intresserad av parträffar