Anonym (Wow) skrev 2025-04-06 11:34:05 följande:
Porr otrohet?
Läser och hör kvinnor prata massor om att om deras partners tittar på porr så är det otrohet?
Jag är själv 100% emot porr, men det har ingenting med mig att göra. Att jag på något sätt blir kränkt för att en partner skulle titta på någon annan utan detta handlar enbart om porrfilmsindustrin.
Hur kan det vara värre att se på porr för att man blir svartsjuk och inte den lilla detaljen att man sitter och tillfredställer sig själv med material på övergrepp?
Jo, jag håller med. Jag förstår hur folk tänker som menar att det är otrohet, men för mig handlar det också om hur själva industrin är. Visst att det absolut kan finnas någon som gör det av fri vilja och allt sånt där, men hur många konsumenter försäkrar sig om att det är fallet innan de börjar titta?
Hur kan man ens sitta där och tillfredsställa sig själv när man vet att det är en stor risk att personen man kollar på inte vill vara där? Hur tänker man ens där?
Bara en sån grej att många som jobbar i industrin inte kan jobba mer än nåt år innan deras kropp är helt förstörd och kommer ha livslånga fysiska problem borde ju vara ett tecken att nåt inte står rätt till.