• Kwela

dr nie och ivf

Hej! Vi är snart framme i HS kön och funderar nu på om jag ska gå till Dr Nie i samband med det. Är det ngn fler som har gjort det i samband med IVF? När börjar hon behandla och under hur lång tid?

Kram Ms Norrland

Skolsköterskan på högstadiet hade fel ...
  • Svar på tråden dr nie och ivf
  • Hjördan

Hej norrlandstjejen!
    Jag funderar också på att gå till Nie sen men har tyvärr hört att hon blivit rånad och skadad i sitt hem/behandlingslokal så jag är inte säker på att hon är återställd och jobbar. Intressant att höra om ngn vet ngt?

• Bromma105

Nie jobbar igen. Det är i alla fall vad jag hört här.
    Vi gick till Nie i våras för att få hjälp utan IVF, men nu när det är dags så väljer jag faktiskt att gå till en annan klinik. Både för att jag tror Nie har så grymt mycket efter hennes långa frånvaro och att det även normalt tar så otroligt mycket tid att gå till henne.
    Jag gick på mitt första besök i går på AAA-kliniken vid Odenplan och fick behandling av en man som även han verkar veta vad han håller på med.

• Kwela

Hej Hjördan! Jo det stämmer tyvärr att hon har blivit rånad. Men hon ska vara på G nu igen. När är det du ska sätta igång med ivf?

Bromma- håller med om att det tar väldigt lång tid hos Nie. Berätta mer om han då går hos nu? Hur länge har han hållit på? När ska man börja med  nålarna inför sin behandling?

• Kwela

Ingen som vet är Dr Nie sätter igång behandlingen för ivf?

• Praid

Hej, jag går hos henne nu. (Hon är alltså igång igen.) Jag är ganska säker på att hon sa till mig att vid ivf vill hon påbörja behandlingen sju dagar innan äggplock. Jag har bara gått hos henne den här cykeln för att testa innan vi kör igång med ivf.

• Kwela

Praid- tack för infon! När ska du träffa henne nästa gång? Kan du snälla fråga? Vet du om hon tar emot nya patienter?

• Praid

Hej, jag var en ny patient nu. (Jag gick sju dagar i rad hos henne, började förra torsdagen.) Jag ringde samma dag och fick en tid på eftermiddagen. Jag fick intrycket att hon är ganska villig att skrapa fram tider just för barnlösa - antagligen för att det ju är så cykelstyrt. Missar man rätt dag en månad så får man ju vänta en hel månad till. Ring om och om igen eller åk dit för att få en tid!

• Coockie

hej får jag bara fråga-på ungefär hur mycket kostar det att gå hos dr. nie per gång??

sanne

Praid skrev 2007-09-12 15:36:19 följande:
    Hej, jag går hos henne nu. (Hon är alltså igång igen.) Jag är ganska säker på att hon sa till mig att vid ivf vill hon påbörja behandlingen sju dagar innan äggplock. Jag har bara gått hos henne den här cykeln för att testa innan vi kör igång med ivf.
  • Kwela

Kommer inte ihåg... har för mig att det var ca 250-350kr per gång.

Praid- har du sovit gott sedan du börjat gå där?

Svar på tråden dr nie och ivf