dr nie och ivf
Hej! Vi är snart framme i HS kön och funderar nu på om jag ska gå till Dr Nie i samband med det. Är det ngn fler som har gjort det i samband med IVF? När börjar hon behandla och under hur lång tid?
Kram Ms Norrland
Hej! Vi är snart framme i HS kön och funderar nu på om jag ska gå till Dr Nie i samband med det. Är det ngn fler som har gjort det i samband med IVF? När börjar hon behandla och under hur lång tid?
Kram Ms Norrland
Hej Hjördan! Jo det stämmer tyvärr att hon har blivit rånad. Men hon ska vara på G nu igen. När är det du ska sätta igång med ivf?
Bromma- håller med om att det tar väldigt lång tid hos Nie. Berätta mer om han då går hos nu? Hur länge har han hållit på? När ska man börja med nålarna inför sin behandling?
Ingen som vet är Dr Nie sätter igång behandlingen för ivf?
Praid- tack för infon! När ska du träffa henne nästa gång? Kan du snälla fråga? Vet du om hon tar emot nya patienter?
Kommer inte ihåg... har för mig att det var ca 250-350kr per gång.
Praid- har du sovit gott sedan du börjat gå där?
Vågar ni äta hennes medicin i samband med ivf?
Har läst i lite om att de undersökningar som bla har gjorts i Danmark så görs akupunktur på ÄP dagen samt på ET dagen. Har sett att Akupunktur & Zonterapi Center i Stockholm arbetar på det sättet.
Jag hade ju tänkt att gå till Nie, men när jag ringde dit igår och pratade med sekreteraren så sa hon att Nie behandlar 7 dagar före ÄP.
Någon som vet varför hon behandlar så och vad det finns för fördelar och nackdelar med båda sätten.
Ja du kommer förmodligen att få veta vid vul när det blir äggplock. Har du tur så hinner du klämma in 7 behandlingsdagar innan ÄP.
Igen?
Oj menar ingen så klart
Jag testar en sista gång och ser om ngn gått hos Nie inför ett FET