• Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har dejtat på nätet i ett år, är ensam med tre barn så det är inte lätt att komma ut i riktiga världen och träffa nån.
    Brukar chatta i nån vecka, smsa (kontantkort) nån vecka och sen träffas, vill inte hålla på för länge för att man inte ska bygga upp några förväntningar osv.
    Men nu börjar jag ledsna lite, har träffat kanske 10 st på ett år och antagligen så finns inte kemin (och det är helt okej) eller så tycker man att den finns men sen så rinner det ur sanden allting. Jag har inga problem med att säga att jag vill ses igen eller ta kontakt men vill samtidigt inte vara för på. Jag har ingen brådska nånstans utan tar det lugnt och sansat.

Vill egentligen inte så mycket med denna tråd men kanske kan vi ösa ur oss lite skit här om nätdejting, om vi varit på en riktig usel dejt eller vill ha råd när vi ska smsa,ringa eller ej.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-13 06:55
    Så roligt att fler och fler delar med sig av sina erfarenheter här, precis det jag ville. Fortsätt med det och fortsätt även att hålla tråden shysst mot varandra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 10:16
    EFTERLYSER MER SVAR FRÅN KILLAR !!

• Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
  • Anonym (sammatjej)
    Kramgoo skrev 2011-10-16 14:46:27 följande:
    men har du speciella sexdrömmar då som du inte vågat berätta
    nä inte direkt utan mer att jag inte vågar tala om hur jag vill och önskar ha det, är jättehämmad på den fronten och följer mest bara mannens rörelser... men är jag med någon från ex krogen så är det lättare att ta för sig, att vara mera ohämmad och faktiskt våga säga hru jag vill ha det... nu e jag singel igen och vill "öva" mig på att ta för mig lite mera
    vågar liksom inte säga hur jag vill ha det, rädd för att verka "äcklig"...typ att man ska gilla konstiga saker eller anses skumt på nåt sätt.... fast att jag eg inte gillar nåt superduper avancerat eller dirty... jobbigt att ha det så, jag vill ju kunna ha ett aktivt sexliv där jag kan njuta fullt ut när jag är i en relation
  • Kramgoo
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 14:49:42 följande:
    nä inte direkt utan mer att jag inte vågar tala om hur jag vill och önskar ha det, är jättehämmad på den fronten och följer mest bara mannens rörelser... men är jag med någon från ex krogen så är det lättare att ta för sig, att vara mera ohämmad och faktiskt våga säga hru jag vill ha det... nu e jag singel igen och vill "öva" mig på att ta för mig lite mera
    vågar liksom inte säga hur jag vill ha det, rädd för att verka "äcklig"...typ att man ska gilla konstiga saker eller anses skumt på nåt sätt.... fast att jag eg inte gillar nåt superduper avancerat eller dirty... jobbigt att ha det så, jag vill ju kunna ha ett aktivt sexliv där jag kan njuta fullt ut när jag är i en relation
    du kan få öva med mig .
    du behöver en man som kan läsa dig och lyssna på dig typ dina andningar och rörelser.
    om mannen gör det så brukar man komma långt och då känner du dig speciell och vågar berätta .
    svårt att förklara , hoppas du förstår vad jag menar , kort sagt så tycker jag det hänger mycket på mannen
  • Anonym (sammatjej)
    Kramgoo skrev 2011-10-16 14:53:27 följande:
    du kan få öva med mig .
    du behöver en man som kan läsa dig och lyssna på dig typ dina andningar och rörelser.
    om mannen gör det så brukar man komma långt och då känner du dig speciell och vågar berätta .
    svårt att förklara , hoppas du förstår vad jag menar , kort sagt så tycker jag det hänger mycket på mannen
    Hehe.. tack för inviten
    Ok, känns mest som att det hänger på Mig.. att faktiskt våga säga hur man vill ha det. Är ju urkass på det
    Eller så har jag träffat fel man helt enkelt...
  • Kramgoo
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 15:10:58 följande:
    Hehe.. tack för inviten
    Ok, känns mest som att det hänger på Mig.. att faktiskt våga säga hur man vill ha det. Är ju urkass på det
    Eller så har jag träffat fel man helt enkelt...
    jag tror du har träffat fel män , får den känslan att du behöver mycket trygghet om du skall våga berätta utan risken för att bli utskrattad.
    jag kan ju berätta att jag har ju drömmar och fantasier som jag inte delar med vem som helst , hitills så är det bara en som vet dom .
    var i sverige befinner du dig
  • Anonym (sammatjej)
    Kramgoo skrev 2011-10-16 15:14:49 följande:
    jag tror du har träffat fel män , får den känslan att du behöver mycket trygghet om du skall våga berätta utan risken för att bli utskrattad.
    jag kan ju berätta att jag har ju drömmar och fantasier som jag inte delar med vem som helst , hitills så är det bara en som vet dom .
    var i sverige befinner du dig
    I göteborg. Sj?
  • Kramgoo
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 15:23:50 följande:
    I göteborg. Sj?
    Hisingen . då är vi ju nära varandra.
    får man ställa en fråga till
  • Anonym (sammatjej)
    Kramgoo skrev 2011-10-16 15:25:09 följande:
    Hisingen . då är vi ju nära varandra.
    får man ställa en fråga till
    Haha, där ser man... världen e liten

Visst ställ du
  • Kramgoo
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 15:33:04 följande:
    Haha, där ser man... världen e liten

Visst ställ du
    hur gammal är du
    blir ju lite nyfiken på dg   Skäms..... kan ju inte hjälpa det
  • Anonym (sammatjej)
    Kramgoo skrev 2011-10-16 15:36:28 följande:
    hur gammal är du
    blir ju lite nyfiken på dg   Skäms..... kan ju inte hjälpa det
    Hihi..

Jag e runt 30. Sj?
  • Kramgoo
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 15:37:21 följande:
    Hihi..

Jag e runt 30. Sj?
    hmmm lite äldre än dig . 44 år på pappret är jag men yngre i sättet.
    så man är en gammal gubbe hahaha men snäll ändå
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)