• ius lexis

VAD är det ni stör er mest på hos er svärdotter?

Anonym (=O)) skrev 2011-09-18 09:32:33 följande:
    Jag börjar väl då:

Att hon är totalt respektlös och sitter vid frukostbordet i bara trosor och linne
    Nä, jag tycker inte det är ok att sitta i linne å trosor heller även om jag inte är svärmor. Det är skummt och lite barnsligt. Jag tror faktiskt det är många som håller med dej,jag vet att några vänner tll mej sov över hos en vän och hans nya tjej var där, hon spatserade runt i trosor opch bh på morgonen och de tyckte vännerna var skittöntigt även då de var killar.
  • ius lexis
    Anonym (...........) skrev 2011-09-18 09:41:33 följande:
    Brist på uppfostran? Idag har jag ett par byxor på mig men det är för det är kallt.. Annars sitter alltid jag och min man i t-shirt och trosor/kalsonger, vid matbordet..
    är det inte skillnad om man gör det hemma hos sig själv tycker du? idag liggger jag naken medans min make fixar frukost på sängen, men så gör jag självfallet inte hemma hos någon annan...
  • ius lexis

För att bidra till ts tråd så kan jag ju erkänna att jag stör mej på att brorsans tjej aldrig fattar mina skämt, jag måste ju framstå som en idiot för henne då hon aldrig fattar att jag  skämtar med henne.

Svar på tråden VAD är det ni stör er mest på hos er svärdotter?