Inlägg från: CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE |Visa alla inlägg
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Använder du kosttillskott/naturläkemedel el dyl?

Kan jang har jag använt när jag haft ont i halsen, det lindrar någorlunda ibland. Vätskeersättning vid kraftig fysisk ansträngning. Ja, det är väl det.

Däremot undrar jag vad homeopatimedel gör på listan.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (Syrra) skrev 2012-09-01 20:13:30 följande:
    noterade el dyl i rubriken?
    Ja? Jag undrar fortfarande vad homeopati gör där. Skillnaden mellan det och det andra du tar upp är mycket stor.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (Syrra) skrev 2012-09-01 20:21:57 följande:
    Skillnaden må vara milsvidd, det är alternativ vill skolmdeicinen jag vill åt! Whats the problem?
    Det bör vara ganska klart vad det är jag undrar över, jag har skrivit det två gånger nu.

Homeopati är avfärdat nonsens, det andra är produkter som antingen fyller en funktion eller som kan göra det (de är inte avfärdade). Jag blir högst fundersam när någon sammanblandar det som om det vore samma sak.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (Syrra) skrev 2012-09-01 20:29:07 följande:
    Är det du eller jag som gjort omröstningen. Passar det inte kan du väl göra en egen?
    Jag har inget intresse av att göra en egen, jag ifrågasatte sammanblandningen i din.
    Anonym (Syrra) skrev 2012-09-01 20:29:07 följande:
    Att diskutera om homeopati funkar eller inte är off topic här!  
    Det är inte en diskussion, det fungerar inte.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (Syrra) skrev 2012-09-01 20:45:37 följande:
    Du, bara lägg ner, du vill provocera fram nåt jag inte är intresserad av. Homeopati hör till alternativmedicin vare sig du vill eller inte och oavsett din inställning. Om just homeopati funkar eller inte är inte frågan jag ställer! 
    Du har ingen aning om mina intentioner. Jag skrev ifrågasättandet i förbigående eftersom jag tyckte det var märkligt, i ett inlägg som i övrigt svarade på din fråga. Trots det och att andra personer har svarat på det som är relevant valde du att välja ut just den delen av mitt inlägg och bemöta det, trots att du tycker att det är helt OT. Ett tips till nästa gång är att ignorera det som är OT och fokusera på det som du tycker är relevant.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (Syrra) skrev 2012-09-01 20:51:09 följande:

Du ställde en fråga, jag gav ett kort svar...sen började det...
    När blev en spydig retorisk fråga "ett kort svar"?
    Frågor brukar vanligen följas av ett frågetecken dessutom, mitt inlägg innehöll ingen fråga.

Men strunta i det, det är uppenbart att du vill tjafsa nu, annars hade du bara låtit min stilla undran vara. Vill du diskutera alternativmedicin, homeopati eller något annat så säg till.
Svar på tråden Använder du kosttillskott/naturläkemedel el dyl?