Svor falskt på mitt barns liv
Jag har också svurit på mina barns liv, väldigt impulsivt och dumt gjort av mig. Men det var inte gentemot en annan person utan något jag gjorde med mig själv i mitt huvud där jag var rädd att jag skulle bli utpekad och avslöjad för något dumt jag gjort om det kom fram så jag svor på mina barns liv i mitt huvud att jag aldrig mer ska göra om det jag gjorde då. Jag har inte gjort om den specifika saken men en snarlik grej och är också rädd för om det kommer drabba mina barn 😭 Så jävla dumt att dra in sina barn men just så tänkte jag att det skulle vara enda sättet för mig att aldrig göra om det och det kommer jag aldrig. Men den grejen som är snarlik är jag rädd för ska föra med sig något ont. Hur stor kraft såna saker har och vad universum/Guds kraft/vilja är kapabel till vet jag inte..Det kanske händer något för att lära mig en läxa liksom? Vore ju fruktansvärt hemskt..vill bara svära tillbaka skiten och ifall något ska hända så låt det drabba mig själv i så fall! Men klart, skulle jag dö så blir ändå mina barn drabbade 😭 fuck vilken jävla ond spiral jag hamnat i..Vad tusan gör man!
Det tror jag knappast att du har.
Vem kan tro på rättvisa/karma i en värld där barn i förskoleålder hålls som sexslavar eller bebisar föds med tumörer? Vad har de hunnit göra för ont?