Inlägg från: Anonym (Syster) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Syster)

Min sons flickvän är ful, hjälp!!

Låter som att du beskriver min brors tjej.

Att hon är överviktig har jag inget bekymmer med. Det är det att hon är så ohyggligt ful som gör det otäckt.

Brukar kunna känna att alla människor är fina på sitt sätt så jag skäms verkligen över att tycka så illa om hennes utseende.

Hon är liksom inte lite mindre söt eller har vissa drag som kompenserar för andra mindre charmiga.

Hon har ett utseende som gör att jag blir skrämd och ryggar tillbaka var gång jag ser henne. Det måste vara något i genetiken som gått fel och hon kan ju inte rå för det.

Hon har barn som ärvt hennes utseende och de ser verkligen inte friska ut. Ett av barnen har ett kromosomfel. En mycket ovanlig variant, som gör att mina misstankar stärks ytterligare.

Flera barn i släkten blir rädda när de ser henne och frågar högt varför hon ser ut som ett monster.

Jag är verkligen rädd att min bror ska skaffa barn med henne och att hennes anlag tar över.

Jag skulle däremot ALDRIG yttra mig om hennes utseende till min bror eller någon annan som känner dem. Hon har en otroligt varm och fin personlighet och förtjänar inte att bli sårad av kommentarer angående hennes utseende. Hon har inte bett om en recension och ska då slippa den.

Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!