• gammelget

Er spontana åsikt: Svensk vit man med afrikansk kvinna?

Tänk er att ni ser en väldigt vit svensk man hand i hand med en väldigt svart flickvän/fru. Inte Beyoncebrun, kaffefärgad eller liknande utan riktigt kolsvart. Vad är er spontana tanke om mannen då?

Det skapar ju en del spontana tankar när en svenska man har en asiatisk flickvän, men blir det liknande reaktion på en afrikansk?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Er spontana åsikt: Svensk vit man med afrikansk kvinna?
  • Litet My
    Anonym (Anna) skrev 2017-06-10 17:28:22 följande:

Tänder attraheras Afrikanskor av Svenskar?
    finns det kvinnor här som kan svara på det?

Klart det finns, vet åtminstone 3 såna par. Det säger väl sig självt att en hel världsdel skulle rata vita män, i Afrika bor dessutom en hel del vita.
  • Anonym (Storlek)

Beror ju för mig på storlek och inte färg.. föreställde mig först en pinnsmal liten speciell kille och en enorm stor kurvig kvinna, som i första american pie filmen.. då känns det lite sådär.. obalanserat.. men sen föreställde jag mig en kraftig biffig lång kille och då var det mer - än sen? Hur menade man med frågan ens? Alla ser ju olika ut? Är ju inte färgerna man reagerar på

• Anonym (Anna)
    Litet My skrev 2017-06-10 22:51:17 följande:
    Klart det finns, vet åtminstone 3 såna par. Det säger väl sig självt att en hel världsdel skulle rata vita män, i Afrika bor dessutom en hel del vita.
    Lilla My hur har du kommit i kontakt med paren var det dina tjejkompisar?
  • Litet My
    Anonym (Anna) skrev 2017-07-22 23:30:52 följande:
    Lilla My hur har du kommit i kontakt med paren var det dina tjejkompisar?
    Kollega, killkompis och fd klasskamrat (killen) vad nu det har med saken att göra?
  • Anonym (Värme)

Finn det Afrikanskor som som dejtar Eller vill dejta svenskar?

• Anonym (Thomas)

Vilken konstig fråga är de inte 2019 nu? Jag bryr mig inte om en svensk kille dejtar en mörk tjej eller som tex Zara Larsson som har en svart kille. Samma vad gäller om någon svensk dejtar någon asiat, arab eller ifrån latinamerika. Tycker jag ser alla möjliga förhållanden och de är väl en naturlig del av dagens samhälle då vi har många olika kulturer i vårt land. De finns ju redan dejting sidor om ni vill träffa en svart partner. Afrointroduction är ju en sida, arablounge.com om du vill dejta arbet osv de är ju bara googla så hittar man.

• Anonym (Lite salt)
    Anonym (Thomas) skrev 2019-09-22 00:17:11 följande:

Vilken konstig fråga är de inte 2019 nu? Jag bryr mig inte om en svensk kille dejtar en mörk tjej eller som tex Zara Larsson som har en svart kille. Samma vad gäller om någon svensk dejtar någon asiat, arab eller ifrån latinamerika. Tycker jag ser alla möjliga förhållanden och de är väl en naturlig del av dagens samhälle då vi har många olika kulturer i vårt land. De finns ju redan dejting sidor om ni vill träffa en svart partner. Afrointroduction är ju en sida, arablounge.com om du vill dejta arbet osv de är ju bara googla så hittar man.

Det är 2019 nu, men den konstiga frågan ställdes 2014.
  • Anonym (Rostbiff)

Tänker att svenske mannen gillar rostbiff...

• Anonym (frågande)
    Anonym (Värme) skrev 2019-09-22 00:09:56 följande:

Finn det Afrikanskor som som dejtar Eller vill dejta svenskar?

Dejtar ens afrikanskor svenska män? Nån som vet?
Svar på tråden Er spontana åsikt: Svensk vit man med afrikansk kvinna?