Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!
SD:s sanna ansikte: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21386442.ab
SD:s sanna ansikte: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21386442.ab
Nu förstår jag inte riktigt vad du försöker säga här.
SD har från start velat hindra allt det vi ser från att hända, inget konstigt i att anmärka både Tysklands och Danmarks smått handfallna försök till att minska inflödet utan att ta till drastiska metoder, dom gör NÅTT i alla fall.
Kulspruta på bron tyder bara på att människan är frustrerat och inte önskar landet ödet som svetsaren bäddar för men om man ska ta det till sin spets, vi har militär att skydda gränser, fri rörlighet inom Schengen i all ära men detta handlar om nått helt annat, nu är vi i och för sig land långt in i eu, militär borde sättas in i gränsländerna.
Vi bör däremot inte ha några vidare problem att beordra tullen att stoppa alla fordon från Danmark, förstärka med militär då några kraftigare skydd saknas på bron.
Sätta polis på alla Malmös platser, tull patrullerar redan tågen så börja patrullen redan i Danmark och börja kontrollera dom innan dom ens når Sverige.
Det finns fortfarande möjlighet för oss att skydda oss.
Fantasier och vanföreställningar är ganska svara att bemötta.
Framför att slösa utrymme på innehållslös text så kan du klicka på postade länkar, Europa brinner just nu med miljoner nya våldsverkare på väg och du svamlar nått om att sd är rasister.
inget har förändrats på sd planen, för varje dag av detta får dom tusentals nya röster, glöm nu inte demonstrationen mot svetsarns regering den 15 i Stockholm.
Dags att folket gör sig hörda för läser man bara mainstream media så kan man få för sig att landet har drabbats av masspsykos.
Jag rekommenderar alla att läsa SD:s partiprogram som finns beskrivit i boken nedan, som även innhåller anvisningar hur SD ska ta makten.
http://gooo.se/Qeb I denna bok finner ni allt ni vill veta om SD:s rätta agenda, å som ni även kommer att märka, är SD:s partiprogram in till förväxling likt innehållet i den.
Ett par enkla frågor till er SD:are, frågor som är väldigt enkla att svara på genom att titta på er officiella statistik.., det räcker med att redovisa den, mer precis än så behöver inte svaret vara.
Eftersom SD inte tycker vi andra gör tillräckligt "på plats" så är mina frågor.
Fråga 1.
Hur mycket pengar å förnödenheter har SD samlat ihop å skickat iväg, under, säg de senaste 3 åren, så att den hjälpen nu finns "på plats"?
Fråga 2.
Hur många volontärer har SD skickat ner under samma tidsrymd för att hjälpa "på plats" å hur många finns där för att hjälpa idag?
Jag skriver "på plats" för ni vet förstås bättre än mig var detta "på plats" ligger, å var era insater gör störst nytta.
Priolista om jag måste i all hast lämna hemmet undan fara.
Giltig ID handling, alla tillgängliga kontanter, värdeföremål i form av smycken och annat man kan casha in eller utöva byteshandel med, nödvändig elektronik i form av telefon och extrabatterier.
Jag andas ut så fort jag kommer undan faran och tar tacksam emot hjälp om det finns nån på plats.
Tack o lov för SDU, dom vågar åtminstone stå för sina åsikter, å erkänner att moderpartiet SD enbart lever på sina lögner.
Tänker mer att bortom all nobel skitsnack så har Tyskland stängt ner gränserna på grund av invasionen, dom klarar inte att hantera landet.
Att Merkel uppmanar EU till kollektivt självmord vet vi redan, däremot har hon ingen med sig på det.
Vad säger du om inlägg 646 vilken sida ska vi nobelt backa upp?