Inlägg från: Anonym (vakna för fan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vakna för fan)

Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!

Kan du peka på det som inte stämmer i Ekeroths uttalande?

Vad jag vet så anmärker han endast det vad masspsykosmedia med våra växtälskande idioter i sjuklövern vägrar eller har inte kapacitet att se.

Resten av världen förfasas över vad vi håller på med.

www.washingtonpost.com/world/hungarian-bishop-says-pope-is-wrong-about-refugees/2015/09/07/fcba72e6-558a-11e5-9f54-1ea23f6e02f3_story.html

Att flertal länder har i ÅR varnat oss för terrorister som gömmer sig bland den enorma strömmen har vi också ignorerat, och fått bekräftat att vi släpper in inte bara dom som flyt till bidrag, utan även dom som vill döda oss och allt vi står för, i mängder.

www.express.co.uk/news/world/555434/Islamic-State-ISIS-Smuggler-THOUSANDS-Extremists-into-Europe-Refugees

Att vad vård skola polisen bostadsmarknaden, landet överlag behöver är nya resurser i välfärden, inte tusentals nya bidragstagare vi ska försörja när vi själva knappt har råd att leva är nått som magiskt har glömt bort senaste veckan.

• Anonym (vakna för fan)
    nihka skrev 2015-09-09 10:10:37 följande:
    Jepp. JärnrörsEkreroth yrar. Det är krig i Syrien. Det är därför människor flyr och inte som en del av en nasty plan att islamisera den icke-muslimska världen.

Så du har inga felaktigheter att anmärka i ekeroth utlåtande eller hur resten av världen reagerar på det vi håller på med, bra att veta.

Då är det ingen fara att rösta Sverige då sd.

Glöm nu inte demonstrationen för sjuklöverns avgång, den 15,e i stockholm.

• Anonym (vakna för fan)
    nihka skrev 2015-09-09 10:19:46 följande:
    Så du har inga felaktigheter att anmärka i mitt uttalande eller hur resten av världen håller med mig, bra att veta.

Då är det ingen fara att rösta Sverige då inte SD. Hahahaha!

Glöm nu inte alla applåder som flyktingar välkomnats med och all hjälp de fått och får i europeiska städer.

Nja, masspsyskosbladet aka aftonbladet håller med dig.

I det verkliga livet däremot är det horder av dessa som är på väg hit.

Med en vänlig hälsning till oss alla.

www.liveleak.com/view

Jag tänker mer på dom fasansfulla skriken som följer när dom har rätt mängd på plats.

• Anonym (vakna för fan)
    ölburk2 skrev 2015-09-09 10:39:23 följande:

SD:s sanna ansikte: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21386442.ab

Nu förstår jag inte riktigt vad du försöker säga här.

SD har från start velat hindra allt det vi ser från att hända, inget konstigt i att anmärka både Tysklands och Danmarks smått handfallna försök till att minska inflödet utan att ta till drastiska metoder, dom gör NÅTT i alla fall.

Kulspruta på bron tyder bara på att människan är frustrerat och inte önskar landet ödet som svetsaren bäddar för men om man ska ta det till sin spets, vi har militär att skydda gränser, fri rörlighet inom Schengen i all ära men detta handlar om nått helt annat, nu är vi i och för sig land långt in i eu, militär borde sättas in i gränsländerna.
    Vi bör däremot inte ha några vidare problem att beordra tullen att stoppa alla fordon från Danmark, förstärka med militär då några kraftigare skydd saknas på bron.
    Sätta polis på alla Malmös platser, tull patrullerar redan tågen så börja patrullen redan i Danmark och börja kontrollera dom innan dom ens når Sverige.

Det finns fortfarande möjlighet för oss att skydda oss.

• Anonym (vakna för fan)
    nordanvind skrev 2015-09-09 11:40:58 följande:

Den som på allvar som ovan skrevs tror att man kan fly TILL någo har missat en del. Man flyr inte till bidrag man flyr från krig. Att dessutom tro att det hela är en plan för att islamisera Sverige låter ju som nått herr Breivik skulle yttra utifrån sin grandiosa paranoida värdsbild. Det är snudd på medicinering på sånt. Klart som fan en o annan terrorist kan slippa igenom men det kan man inte skydda sig mot genom att stoppa flyktingar. Sen är frågan om det är värt lidandet för de som inte kommer in att stoppa nåt fåtal potentiella terrorister. Nää d e inte d.

Du kan ju börja med att läsa trådens början innan du flosklar till det.

Sen kommer man inte ifrån att dom har slutat fly ifrån så fort man satte sig i trygghet i närområden och börjat "fly" till när man ihärdigt slår sig genom land efter land.

• Anonym (vakna för fan)
    SpanskaFlugan skrev 2015-09-09 11:52:55 följande:

Så teoretiskt sett, om Norge vore muslimskt och hamnade i krig med t.ex. Danmark skulle du med öppna armar välkomna alla norska muslimska flyktingar till Sverige utan knot?

Så praktiskt sätt om det Sverige hamnade i krig, vilket bara är en tidsfråga innan vi måste börja försvara oss på hemmaplan så skulle jag inte försöka "fly" till Kanada eller Japan.

Definitivt skulle jag inte vissa totalt förakt mot folk som jag ber om hjälp eller deras länder med sabotage, vandalism och våld mot myndigheter.

Har du ens klickat på en länk av det jag postade?

• Anonym (vakna för fan)
    ölburk2 skrev 2015-09-09 11:45:19 följande:
    Det enda vi behöver skydda oss mot är SD:s ideér å politik.., å svenskarna ser ut att vakna, bara på ett par dagar har stödet för SD:s flyktingpolitik, glädjande nog, minskat med 5% enligt SIFO:s undersökning.

Fantasier och vanföreställningar är ganska svara att bemötta.

• Anonym (vakna för fan)
    todo nada skrev 2015-09-09 11:54:33 följande:
    Din teori är ju teoretiskt rätt om man anser att människor har rätt att överleva. Personligen anser jag däremot att de har rätt att leva också, vilket är mer omfattande än att just bara hålla sig vid liv.

Det är därför de söker sig till Sverige och Tyskland. Har du sett hur det går till vid tex Ungerns gränser om dagarna numera? Där möts de av batongslag istället för välkomstskyltar. Och du undrar på fullaste allvar varför de inte stannar tex där..

Har DU sett hur dom beter sig i Ungern?

Har postat några länkar innan om du känner för att inte klicka på dom.

Vi är bara i början av detta, dom första börjat välla över bron i dagarna, Ungern har fått bevittna detta länge, det är inte utan en anledning dom börjar bygga en mur och går ut med varningar att detta handlar inte om flyktingkatastrof som masspsykosmedia i Sverige försöker tutta i folket, länkar postade om det också.

Detta är i princip en folkvandring.

• Anonym (vakna för fan)
    nordanvind skrev 2015-09-09 11:59:08 följande:
    Så du menar att lidandet upphör när man befinner utanför bomberna räckvidd. Så fort det överhängande hotet att bli skjuten och dödad är borta så är allt frid och fröjd. Du skojar va? Mat husrum trygghet till sin familj osv tillhör väl några av de saker som i sin frånvaro alltid motiverat människor att flytta på sig.

Sen är det väl i var människas natur att kämpa för sin överlevnad och vällevnad. Vad säger att vi ska vägra andra det vi själva ser som självklara rättigheter för oss.

Jag tror du har besvarat omedvetet din fråga.

Sen är det väl i var människas natur att kämpa för sin överlevnad och vällevnad.

Ja det är dags att vi börjar tänka på vad vi har och håller på att förlora innan det tas ifrån oss.

Nej, varför skulle jag skoja, om jag verkligen FLYR från krig så skulle jag fan vara tacksam om det fanns tält och förnödenhet som väntade på oss i landet bredvid så vi slapp svälta, jag skulle vara lycklig om jag fick den hjälpen så vi kunde behålla lite mänsklig värdighet och slippa leva i skogen nånstans, laglöst, utan nått.

Jag skulle inte sänka mig under mänsklig värdighet och med våld ta mig till en fjärran för mig totalt okänd land med helt främmande för mig kultur.

Sen är jag heller ingen terrorist som har order att med alla medel tillgängliga ta mig in i eu och ställa till helvete.
    Sen skulle jag personligen på flykt aldrig hoppas på att annan land skulle ta emot mig och bjuda på alla moderna bekvämligheter.

• Anonym (vakna för fan)
    SpanskaFlugan skrev 2015-09-09 12:09:04 följande:
    Du svarade inte på frågan. Om Norge var muslimskt och hamnade i krig, skulle du välkomna norska muslimska flyktingar till Sverige? 

Jag svarade inte på en avledande fråga för det fanns inget att svara på där.

Norge är inte muslimskt och om du läser länkar jag har postat innan så är muslimer just nu faran.

• Anonym (vakna för fan)
    todo nada skrev 2015-09-09 12:17:51 följande:
    Och varför tror du att de pressar sig igenom klungan av poliser? För att de föddes onda och så gärna vill till Sverige och påbörja islamiseringen?

Eller för att de är desperata att ta sig vidare?

Tusentals av dom ja, det är konstaterat som styrks av artiklar jag postade du inte klickade på.

Tips, läs genom det jag postade, fråga om det är nått du inte förstår, meningslöst att ställa frågor som redan är besvarade.

Du kan även spendera på en ögonöppnande dokumentär från Tyskland hur illa det är med islamiseringen hos dom, vi ligger inte långt efter.

• Anonym (vakna för fan)
    Analysera mera skrev 2015-09-09 12:23:07 följande:
    Muslimer är inte ett dugg farliga, generellt. Herregud vad du överdriver.

Du kan också klicka på vissa endast och kolla genom länkarna för detta börjar mer likna en rundgång än diskussion.

• Anonym (vakna för fan)
    todo nada skrev 2015-09-09 12:27:11 följande:
    Jag har klickat på din länk, den där de pressar sig igenom och blir pepparsprayade.

Kan du svara på frågorna jag ställt nu? (Gärna de som du hoppat över också)

Vad är islamisering? De enda jag hör använda det begreppet är nämligen främlingsfientliga personer som fått för sig att muslimer vill förinta alla andra religoner, vilket ju är helt absurt. Vart ifrån har du fått den uppgiften, att muslimerna vill tvångskonvertera resten av världen?

Du behöver inte ljuga, jag är fullt medveten att folk som önskar att sprida floskler gör allt i sin makt för att undvika fakta som går emot deras världsbild.

Som dokumentären jag postade för inte mer än fem minuter sen ligger på en halvtimme, du måste ha snabbtittat.
    Men om inte så kan du spendera lite tid för att få din fråga besvarat.

• Anonym (vakna för fan)
    ölburk2 skrev 2015-09-09 12:26:39 följande:
    Jag vet, därför är det omöjligt att bemöta SD, dom lever ju på att leverera lögner i parti å minut. Som tur är så kommer SD att radera ut sig själva, precis som alla andra extremist idéologier gjort genom historien..

Framför att slösa utrymme på innehållslös text så kan du klicka på postade länkar, Europa brinner just nu med miljoner nya våldsverkare på väg och du svamlar nått om att sd är rasister.

inget har förändrats på sd planen, för varje dag av detta får dom tusentals nya röster, glöm nu inte demonstrationen mot svetsarns regering den 15 i Stockholm.

Dags att folket gör sig hörda för läser man bara mainstream media så kan man få för sig att landet har drabbats av masspsykos.

• Anonym (vakna för fan)
    todo nada skrev 2015-09-09 12:34:20 följande:
    Nu har jag dessvärre inte en halvtimme över, men jag ska ge din länk en chans senare ikväll.

Tycker dock det är märkligt att du inte kan besvara EN endaste fråga innan dess, jag har ju ställt några styckna olika.

Kommer jag få en grund av dokumentären till vad islamisering är? Kan du inte bara skicka en länk som skriftligen bekräftar det du med sådan säkerhet påstår?

Jag kan skicka 500 länkar du inte kommer titta på eller avfärda med floskler men det är bara slöseri med tid, kolla du på dokumentären hur det praktiskt yttrar sig, vad som händer med vår kultur när man låter muslimen ta över.

Går fortare så.

Alla frågor du har ställt är redan besvarade, med länkar eller text.

• Anonym (vakna för fan)
    Analysera mera skrev 2015-09-09 12:39:52 följande:
    Så för att du blir angripen så är det rundgång?

Angripen?

Jag kallar inte floskler för "angrepp" tycker bara det är tröttsamt när det är redan är bemött i tråden och dementerat.

För att se nytt nick upprepa samma sak sidan därpå, tips är att läsa tråden inte bara ts innan man hoppar in.

• Anonym (vakna för fan)
    Anonym (Mm) skrev 2015-09-09 12:44:10 följande:

Jag blir ledsen när jag ser hur sjuka människor det finns. De finns ju till och med dom som säger att vi inte har råd? Vi i Sverige vi har råd med en massa saker. Vi har råd att åka på semester varje år, det ser vi som en rättighet. Det är det verkligen inte. Och för att vi måste det har vi inte råd. Vilka bittra människor vi har här!

människor kommer till Sverige för att de ser en framtid här. Inte för att invadera. Oavsett om folk flyr pga krig som i det här fallet, eller svält som när halva Sverige flyttade till USA under 1800(?) talet. Jag tycker alla som bor i Sverige borde vara stolta över att människor vill komma till Sverige och bo här! Och vi borde ta hand om dom precis som vilken människa som helst. Alla är vi olika, men alla vill vi samma sak - få ett bättre framtid.

Vi har inte råd, vi har inga bostäder, vi har ingen vård vi har inget att erbjuda dom längre.

Läs inlägg 46 framför att framför godhets babblande.

• Anonym (vakna för fan)
    Anonym (Mm) skrev 2015-09-09 12:51:06 följande:
    Jag kommer inte ändra på mig till det sämre för att det bor fler människor i Sverige med olika kulturer. Jag kommer bara bli ett par erfarenheter rikare ??

Vår omgivning kommer ändras till det sämre, kolla bara på vad som händer i Tyskland och övriga eu, sen om du vill stå på brinnande ruiner som nån godghetsapostol får du väl göra det, jag tänkte öppna ögonen lite innan detta inträffar.

• Anonym (vakna för fan)
    Anonym (Mm) skrev 2015-09-09 13:20:20 följande:
    Är det samhällets fel i allmänhet som gör att vi inte har bostäder? Varför inte bojkottar SD och lägga alla deras PR pengar på vården så har vi råd!

Det var bara så dumt att jag låter bli att kommentera.

Anonym (Mm) skrev 2015-09-09 13:22:12 följande:
    Va? Hur sämre? Tänkte kanske om det vi blir många fler på en vecka men hur blir det sämre?

Vad är det med Tyskland? Jag ser bara ett land som tar emot flyktingar med öppna armar som har bra industrier och bra BNP.

Du kan klicka på visa endast och kolla på dokumentären hur bra det är i det islamiserade Tyskland, dom håller på att förlora hela sin kultur just nu.

Tiotusentals tar till gator i protest mot Merkel och politiken hon trycker folket i halsen.

Hur sämre, du skämtar med mig hoppas jag, våldet dom för med sig, vår ekonomi tillåter inte ens satsningar på välfärden för allt slukas av skenande kostnader för bidragsinvandring och rättsväsendet, när bostadsbubblan väl spricker och folk börjar hamna på gatan i ett land där vården kommer vara för dom med pengar så kan vi snacka hur sämre det blir.

Blir riktigt spännande när polis som redan nu står handfallet emot det nya våldet Sverige erfar inte ens vågar visa sig på gatan, redan nu finns det flera hundra områden polis måste ha poliseskort till.

Efter dokumentären så kan du kolla på hur tonårstjejer uppmanas i Tyskland att inte klä sig för utmanande med hänsyn till nykomna som kan missförstå gesten, det är redan även i Sverige.

Svar på tråden Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!