• Nerfherder

Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!

Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 12:10:38 följande:

Jag svarade inte på en avledande fråga för det fanns inget att svara på där.

Norge är inte muslimskt och om du läser länkar jag har postat innan så är muslimer just nu faran.

Var har du hört det?
  • Nerfherder
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 12:21:32 följande:

Tusentals av dom ja, det är konstaterat som styrks av artiklar jag postade du inte klickade på.

Tips, läs genom det jag postade, fråga om det är nått du inte förstår, meningslöst att ställa frågor som redan är besvarade.

Du kan även spendera på en ögonöppnande dokumentär från Tyskland hur illa det är med islamiseringen hos dom, vi ligger inte långt efter.

Med samma logik skulle man kunna säga att de flesta av SD:s politiker är brottslingar
  • Nerfherder
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 12:38:03 följande:

Jag kan skicka 500 länkar du inte kommer titta på eller avfärda med floskler men det är bara slöseri med tid, kolla du på dokumentären hur det praktiskt yttrar sig, vad som händer med vår kultur när man låter muslimen ta över.

Går fortare så.

Alla frågor du har ställt är redan besvarade, med länkar eller text.

Du inser att du är i fel tråd, eller?
  • Nerfherder
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 12:55:28 följande:

Vi har inte råd, vi har inga bostäder, vi har ingen vård vi har inget att erbjuda dom längre.

Läs inlägg 46 framför att framför godhets babblande.

Har du något att säga om TS, eller är du här för att ytterligare sabba SD:s rykte?
  • Nerfherder
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 13:26:56 följande:

Det är nog endast i pkmupps ögon som Washington post, bbc och lokala tidningar i Sverige anses vara "tvivelaktiga".

Jag skrev det innan och jag skriver det igen, folk som fallit för masspsykosen som omger oss nu anstränger sig till det yttersta för att undvika fakta.Jag har styrkt fakta med länkar, vill du sedan kalla det för fördomar får det väl hänga på dig.

Som du sedan märkte svarade jag inte på din fråga för att det var ganska uppenbart att du försökte bara avleda från sakfrågan och göra nån den vanliga rasistpoäng.

Faktum kvarstår att vi invaderas just nu, länder inom eu faller, världen varnar oss, is skryter hur många dom har redan smugglat in, våra finanser är käpprätt åt skogen.

Det är för övrigt inte jag som säger att muslimer är faran, det kommer från flera oberoende källor.

Vill du framstå som mer oseriös?
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-09-09 17:47:09 följande:

Ja, men varför ägnar sig journalister åt detta?

Lätt byte, nere för räkning
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-09-09 18:53:40 följande:

Jag har inte sett uppgifter som bestrider uppgifterna. Har du?

Är det verkligen osannolikt att IS försöker etablera sig i Europa? Nej, till och med svensk media har gått ut med det och terrorexperter har sagt det.

www.dn.se/nyheter/varlden/tidning-is-har-lager-i-bosnien/

Vill du inte uttala dig om SR-reporterns erkännande att medias uppgift inte är att beskriva verkligheten?

Du brukar ju inte tro på SR, varför gör du det nu?
  • Nerfherder
    Analysera mera skrev 2015-09-10 13:10:30 följande:

Verkar som du drabbats av hybris om du tror att alla nu plötsligt stödjer SD.

Hen och alla andra SD:are
Svar på tråden Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!