• todo nada

Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!

Anonym (Vem vet?) skrev 2015-09-09 11:18:21 följande:

Muammar Khadaffi sa för många år sedan att det inte skulle behöva användas svärd och blodspill för att göra Europa muslimskt.

Han verkar få rätt.

Infödda européer skaffar färre och färre barn medans invandrade muslimer skaffar lika många sedan tidigare. Den muslimska befolkningen ökar och den "inhemska" minskar. Lägger man sedan till invandringen så ökar den muslimska andelen ännu mera.

video-arn2-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xpf1/v/t42.1790-2/11893234_856942551117674_1719532525_n.mp4%3D%3D&rl=300&vabr=136&oh=6b5c503b678926dbc104e742fbc0240a&oe=55F019D0

Sedan får var och en avgöra om de tycker att det är helt okej att leva i ett muslimskt land eller om man ska flytta - fly.

Lika lite som du kan göra en muslim till kristen mot sin vilja, lika lite fungerar det omvänt också. Så otroligt tramsigt med tjatet om denna påstådda "islamisering", överför inte extremisters tankar på vanliga muslimer.

Ang Gaddafi (japp, så stavas hans namn) så tycker jag det är oerhört märkligt att Europa och USA inte klagade på alla miljarder han investerade i våra länder. För du vet väl om att t.o.m Sverige tagit emot en massa därifrån? www.svd.se/gaddafi-pengar-i-sverige-annu-frysta

Konstigt att ingen såg det som ett problem att vi glatt mottog miljarderna denna "islamiserings förespråkare" pumpade ut..

Faktum är att det inte var ett problem för någon innan USA sa att Gaddafi var just det..
  • todo nada
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 11:47:56 följande:

Du kan ju börja med att läsa trådens början innan du flosklar till det.

Sen kommer man inte ifrån att dom har slutat fly ifrån så fort man satte sig i trygghet i närområden och börjat "fly" till när man ihärdigt slår sig genom land efter land.

Din teori är ju teoretiskt rätt om man anser att människor har rätt att överleva. Personligen anser jag däremot att de har rätt att leva också, vilket är mer omfattande än att just bara hålla sig vid liv.

Det är därför de söker sig till Sverige och Tyskland. Har du sett hur det går till vid tex Ungerns gränser om dagarna numera? Där möts de av batongslag istället för välkomstskyltar. Och du undrar på fullaste allvar varför de inte stannar tex där..
  • todo nada
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 11:57:36 följande:

Så praktiskt sätt om det Sverige hamnade i krig, vilket bara är en tidsfråga innan vi måste börja försvara oss på hemmaplan så skulle jag inte försöka "fly" till Kanada eller Japan.

Definitivt skulle jag inte vissa totalt förakt mot folk som jag ber om hjälp eller deras länder med sabotage, vandalism och våld mot myndigheter.

Har du ens klickat på en länk av det jag postade?

Inte det? Nu måste du ju utgå från att Kanada och Japan är de ända länder som uttalat att du och din familj är Välkomna dit. Skulle du ändå inte åka dit? Isf varför, och vad skulle du gjort istället?
  • todo nada
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 12:02:27 följande:

Har DU sett hur dom beter sig i Ungern?

Har postat några länkar innan om du känner för att inte klicka på dom.

Vi är bara i början av detta, dom första börjat välla över bron i dagarna, Ungern har fått bevittna detta länge, det är inte utan en anledning dom börjar bygga en mur och går ut med varningar att detta handlar inte om flyktingkatastrof som masspsykosmedia i Sverige försöker tutta i folket, länkar postade om det också.

Detta är i princip en folkvandring.

Och varför tror du att de pressar sig igenom klungan av poliser? För att de föddes onda och så gärna vill till Sverige och påbörja islamiseringen?

Eller för att de är desperata att ta sig vidare?
  • todo nada
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 12:21:32 följande:

Tusentals av dom ja, det är konstaterat som styrks av artiklar jag postade du inte klickade på.

Tips, läs genom det jag postade, fråga om det är nått du inte förstår, meningslöst att ställa frågor som redan är besvarade.

Du kan även spendera på en ögonöppnande dokumentär från Tyskland hur illa det är med islamiseringen hos dom, vi ligger inte långt efter.

Jag har klickat på din länk, den där de pressar sig igenom och blir pepparsprayade.

Kan du svara på frågorna jag ställt nu? (Gärna de som du hoppat över också)

Vad är islamisering? De enda jag hör använda det begreppet är nämligen främlingsfientliga personer som fått för sig att muslimer vill förinta alla andra religoner, vilket ju är helt absurt. Vart ifrån har du fått den uppgiften, att muslimerna vill tvångskonvertera resten av världen?
  • todo nada
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 12:30:35 följande:

Du behöver inte ljuga, jag är fullt medveten att folk som önskar att sprida floskler gör allt i sin makt för att undvika fakta som går emot deras världsbild.

Som dokumentären jag postade för inte mer än fem minuter sen ligger på en halvtimme, du måste ha snabbtittat.

Men om inte så kan du spendera lite tid för att få din fråga besvarat.

Nu har jag dessvärre inte en halvtimme över, men jag ska ge din länk en chans senare ikväll.

Tycker dock det är märkligt att du inte kan besvara EN endaste fråga innan dess, jag har ju ställt några styckna olika.

Kommer jag få en grund av dokumentären till vad islamisering är? Kan du inte bara skicka en länk som skriftligen bekräftar det du med sådan säkerhet påstår?
  • todo nada
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 12:38:03 följande:

Jag kan skicka 500 länkar du inte kommer titta på eller avfärda med floskler men det är bara slöseri med tid, kolla du på dokumentären hur det praktiskt yttrar sig, vad som händer med vår kultur när man låter muslimen ta över.

Går fortare så.

Alla frågor du har ställt är redan besvarade, med länkar eller text.

Nej, du har inte besvarat ens en av dem vad jag kan se. Jag räknar med en riktigt informativ dokumentär eftersom det är många frågor du ger den ansvar att besvara.

Hade du inte markerat tydligt hur informativ denna dokumentär kommer vara, så hade jag nästan trott att du undviker frågorna jag ställer för att du inte har något svar.

För så är det väl ändå inte..?
  • todo nada
    Anonym (morgon) skrev 2015-09-10 16:57:24 följande:

Ursäkta men vi har inga barrikader, historien har lärt oss att islam är en erövringreligion och muslimer har redan försökt sprida sig med svärdet genom europa ex antal gånger.

Då hade vi i alla fall bland annat Polen som tog upp vapen när invasionen stod utanför gränserna.

Vi har stoppat dom i dörren ex antal gånger genom historien, nu låter vi dom bara slå sig genom gränsen utan att reagera nämnvärt, så hur var det nu att lära sig av historien?

Märkligt hur dom som vill "lära sig av historien" anser att historien börjar för några få år sen och inte har pågått i tusentals år.

Kunskapsbrist?

Vilka muslimer menar du "har försökt sprida sin religon i Europa med svärd"? Och när hände detta i historien?
  • todo nada
    Anonym (tillbaks till skolan med er!) skrev 2015-09-10 18:55:26 följande:

På medeltiden i omgångar.

Kan tilläggas att det är den enda religionen som inte har utvecklats sen medeltiden.

Du ska få en chans till, jag vill ha länkar till den delen/delarna i historien som du syftar på.

Jag har nämligen ett antal sådana här på lager som styrker det du beskriver, fast som handlar om kristendomen inte islam...

Utveckla gärna också vad du menar med "inte utvecklats sedan medeltiden".
  • todo nada
    Anonym (Sverker) skrev 2015-09-10 18:57:46 följande:

Personen menar nog egentligen bomber och handgranater samt stenar!

Hoppsan, bomber och granater, då snackar vi ju någorlunda nutid? Var pågår dessa tvångs konverteringar i Europa..?
Svar på tråden Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!