Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!
Har man avtjänat sitt straff så har man en ny chans, det gäller alla. Även Sverigedemokrater.
Man är inte per automatik kriminell för att man gjort fel tidigare i livet.
Har man avtjänat sitt straff så har man en ny chans, det gäller alla. Även Sverigedemokrater.
Man är inte per automatik kriminell för att man gjort fel tidigare i livet.
Vad är det för medmänsklighet som struntar i de miljontals flyktingar som svälter i flyktingläger på grund av att Sveriges lägger alla pengar på de fåtal flyktingar och migranter som lyckas ta sig hit? Det kallar inte jag solidaritet och medmänsklighet. Det kallar jag egoism.
Fortsätt stå upp och vänd ryggen till så blir det säkert bra.
Sverige-vänner som med fredliga medel står upp för Sverige och svenska värderingar:
nyheter24.se/nyheter/politik/768597-st-petris-elever-i-protest-mot-sd-vande-dem-ryggen
Jag är inte ensam. SD är det största partiet idag.
Nu är ju inte några hundra vänsteraktivister en absolut majoritet av Sveriges befolkning som tur är.
Sist jag kollade var SD större än regeringspartierna tillsammans.
Som stolt svensk skäms jag idag över vårt land.
Men vi Sverigevänner kommer kämpa till sista droppen.
Ni andra som skymfar vårt land med att kalla er för ovan nämnda epitet (kan inte ta det i min mun när det gäller er) kommer få se tids nogl
Kram till alla Sverigevänner! (Och då menar jag de riktigta)
Som äkta Sverigevän månar jag om traditioner som t ex julfirande med skinka, midsommarstång, kräftskivor för att ge ett par exempel.'
Sverige har inte som tradition att kämpa mot rasism som du mycket väl vet. Alla utlänningar i vårt land är rätt nytt och det blir värre för varje dag.
Jag är för att hjälpa människor i nöd men inte på bekostnad av din och min välfärd som våra (iallafall mina, dina vet jag inget om) förfäder byggt upp.
Jag definierar inte dig och de andra som missbrukar ordet för Sverigevänner.
Det kan ju inte vara mer godkänt att Libanon ska få ha en åsikt om detta än att Sverige ska få ha det.
Självklart styrs efterfrågan av priset. Det var det dummaste...
Vinsten med vita arbeten är att de anställda får sociala förmåner och fördelar. De får pensionsavsättningar, får säkrare anställningsvillkor, rätt till betald semester, kommer in i A-kassan, kan sjukskriva sig, vara hemma med sjuka barn osv osv.
Trots att jag är höger så ser jag det här som en väldigt stor fördel med framförallt RUT. Man skyddar svaga grupper. Invandrarkvinnor t ex.