varning för Goboken!
Min sista mail to Godboken!!!!
Hallå igen,
2 paket kom till min adress. Du skickade även 2 fakturor.
2 paket kom till min adress. Du skickade även 2 fakturor.
Jag hade bara en paketorder för "Burak". Jag beställde ingen annan.
Som jag sa tidigare, om du annullerar en av räkningarna så betalar jag den andra. Du kan hämta det andra överskotts paketet från min adress vid en gemensam tidpunkt. (Jag har inte tid att skicka tillbaka det här till dig.)
Jag tittade på internet för att se om sådana misstag bara hände mig, och jag stötte på många klagomål. Precis som jag skickade du paket till andra som inte bekräftat beställningen.
Det är bäst att du löser detta enkla ärende på kort tid, det vore orimligt att vi skulle korrespondera i månader om ett paket.
Efter det här, det blir effektivare om du får betalningen först och sedan skickar paketet.
Mvh
Jag tittade på internet för att se om sådana misstag bara hände mig, och jag stötte på många klagomål. Precis som jag skickade du paket till andra som inte bekräftat beställningen.
Det är bäst att du löser detta enkla ärende på kort tid, det vore orimligt att vi skulle korrespondera i månader om ett paket.
Efter det här, det blir effektivare om du får betalningen först och sedan skickar paketet.
Mvh