Inlägg från: Anonym (Aske) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aske)

Paolo Roberto arresterad för sexköp

Anonym (Jaha) skrev 2020-05-15 14:56:45 följande:

Bättre än våldtäkt iallafall.

Ja, och bättre än kärnvapenkrig, jordens undergång och invasioner. Men det gör väl inte brottet mer ok?

Eller brukar du säga vid misshandel, ja det var ju inte mord så.. ?
  • Anonym (Aske)
    Anonym (Bryr mig inte) skrev 2020-05-15 14:53:22 följande:

Äh han är väl inte ett svin bara för att han köpt sex. Han säljer ju frysmat och grejor.

Och du tycker fattiga kvinnor och frysmat hamnar i samma kategori?
  • Anonym (Aske)
    Anonym (Statsfeminismen) skrev 2020-05-15 22:00:51 följande:

Nice fler svenska män borde köpa sex.

Gör då det med varandra och låt de som inte vill knulla få vara fredade
  • Anonym (Aske)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 22:43:01 följande:

Man kan inte köpa en kropp. Jag betala för en tjänst en gång, och ångrar det inte. Sluta gå till massös och "köpa kroppar". Samam argument.

Jag pratar om att gå till en massös, men att dom suger av en och rider en kanske på slutet med. Så ska det kunna vara anser jag. Lagligt. Och håll dina fantasier och kvinnosyn för dig själv.. Hmm. "Onanera i kroppar". Skumt synsätt du har på kvinnor. Kanske borde kolla upp det.. 

Och hur säkerställer du att hon vill detta? Hur kan du säkerställa samtycke när du via betalning avtalar bort hennes samtycke?

Ja det är taskig kvinnosyn, sex är ett samspel mellan personer som vill ha varandra. Att köpa en annan människa är att onanera i henne/honom eftersom hon/han enbart gör detta med dig mot betalning och inte av kåthet.

Eller testa vetja, ge den prostituerade 5 tkr villkorslöst och ge henne valet att antingen ha sex eller avstå. Så ser du ju direkt hur landet ligger till.
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp