• Anonym (K)

Ni som står bakom fri abort, varför tål ni inte se abort motståndarnas bilder på gatorna?

Anonym (Usch) skrev 2020-12-27 23:18:31 följande:

Det är såna personer som du som jag önskar skulle få bära alla missbildade/kromosomavvikande barn!

Har själv gjort en sen abort pga missbildning som var oerhört traumatiskt för mig. Barnet skulle inte leva utanför magen och därför valde vi att avsluta det i Rätt tid! Och så tror ni att man tycker det är kul?! Sjuk i huvudet är vad ni är och borde få bära alla sjuka barn så ni får känna hur det känns!!!

Beklagar verkligen vad ni behövt gå igenom. Försök att inte ödsla den minsta energin på dessa människor, för som du skriver så är dom sjuka i huvudet.
  • Anonym (K)
    NosensPappa skrev 2020-12-27 19:30:01 följande:

Mmm....mysigt.

Tror du att en abort går till som på bilden? Så dumt. Varför ens lägga ut bilder som är falska? Och som någon annan skrev ovanför.. bilderna på plakaten är också oftast falska. Har man som jag sett hundratals aborterade foster så vet man det. Däremot förstår ju inte andra människor det.

Abortmotståndare är lögnare. Ska ni propagera för något lägg i alla fall fram sann fakta. Ni är så okunniga att det mest blir pinsamt.
  • Anonym (K)
    NosensPappa skrev 2020-12-27 19:30:01 följande:

Mmm....mysigt.

Tror du att en abort går till som på bilden? Så dumt. Varför ens lägga ut bilder som är falska? Och som någon annan skrev ovanför.. bilderna på plakaten är också oftast falska. Har man som jag sett hundratals aborterade foster så vet man det. Däremot förstår ju inte andra människor det.

Abortmotståndare är lögnare. Ska ni propagera för något lägg i alla fall fram sann fakta. Ni är så okunniga att det mest blir pinsamt.
Svar på tråden Ni som står bakom fri abort, varför tål ni inte se abort motståndarnas bilder på gatorna?