• Kentaur

Varför jag inte vill bli lärare

Stolt Farsa skrev 2021-02-25 11:00:27 följande:
    Nej det gör jag inte. Trodde du överhuvudtaget att jag skulle kunna behålla mitt jobb då? Har du inte förstått något av det jag skrivit. Jag tror inte vi skall prata mer du och jag.
    Du kanske inte ska "prata" alls...
  • Kentaur
    Stolt Farsa skrev 2021-02-25 12:16:54 följande:
    Det får du tyvärr leva med eller lämna tråden
    Oh, du är en sådan där som bara vill skapa bråk...
    Ja, det borde jag ha insett från början.
  • Kentaur
    Anonym (Hunden) skrev 2021-02-25 10:38:00 följande:
    Det är alltså det du gör när du åker på konferens??? Seriöst. Du har större problem än jag trodde.
    Troligtvis är det så med tanke på hur TS beter sig i tråden.
  • Kentaur
    Stolt Farsa skrev 2021-02-25 13:58:11 följande:
    Det var ju du som tyckte att jag inte skulle prata. Det är väl ändå att söka bråk. Varför skulle inte jag få göra det precis om alla andra. Sen hade jag väldigt gärna höra dig säga det till mig på riktigt. Vill du kan jag maila dig mitt nummer så kan du ringa och säga det till mig istället för att bara skriva här. Jag lovar att vara trevlig mot dig. Vill du så kan vi vi göra det. Jag söker inte bråk men jag diskutterar gärna om du vill
    Har man inget vettigt att säga ska man vara tyst.
    Bara för att man får prata och/eller har åsikter har man inte alltid rätt att i alla sammanhang delge dem. Dvs med rättigheter kommer skyldigheter men tyvärr brukar många glömma bort det där med skyldigheterna.
  • Kentaur
    Stolt Farsa skrev 2021-02-25 14:28:46 följande:
    Vem bestämmer om man har något vettigt att säga då? Är det du som gör det? Är det du som sitter på den yttersta sanningen? Ska alla be dig om lov när de vill säga något. Du får gärna ringa mig och berätta mer. Vill du fortfarande ha mitt nummer kan du få det. Jag lovar att vara trevlig mot dig, eftersom du har varit så trevlig mot mig och tydligen känner mig såväl.

Hur blir det?
    Ha ha ha ha.
    Tack för dagens garv.

Pja. Självklart är det allt eller inget som gäller för någon som pratar om att som vuxen störa föreläsningar genom att "vara högljudd, kastar suddgummim avbryter och driver men läraren".

Det som låter som en anka, går som en anka och ser ut som en anka är i regel en... anka.
Svar på tråden Varför jag inte vill bli lärare