• Deceree1

Hur många på FL är ensamma idag (julafton)?

Hej. Jag är ensam idag, julafton. Eller ensam är jag ju inte, jag har min underbara Devon här i knäet och vi kollar just nu på KarlBertil Jonssons Julafton.

Men anledningen till att jag är ensam beror på att jag lämnade in ett Coronatest igår då jag har symtom som tyder på det. Idag fick jag svar att jag inte har Corona men jag är ändå sjuk.

Så det blev en tråkig och konstig jul i år. Men det är som det är, bara att acceptera. Jag har ju min katt :))) och KarlBertil Jonssons Julafton :)))) Ha en fortsatt fin jul önskar jag eder :)

• Deceree1
    forbiddenfruit skrev 2021-12-24 12:07:12 följande:

Jag firar ensam och har så gjort under många år. Inget ledsamt i det alls för mig och nu under pandemin känns det som ett naturligt val. Sitter i min ateljé och målar och dricker glögg men mina tankar går till alla dem som faktiskt känner sig ensamma en sån här dag. God jul till er alla.

Åh det låter härligt att sitta och måla:) jag gjorde det innan men min inspiration försvann. Kan du skicka lite så jag kan börja måla igen :))
  • Deceree1

O gud! Så glad jag blev nu! Jag hittade Beatrix Potter på Svtplay:)))

Jag har saknat det ända sen jag var barn. Är 56 nu :)))) Nu gör det inte ett dugg att jag är ensam på julafton:))) åh va roligt :))

Svar på tråden Hur många på FL är ensamma idag (julafton)?