• MrsXy

Bf juli 2025

Hej jag hoppar gärna in här :)
    Första barnet med donator. 
    Varit gravid fler ggr innan men tyvärr fått mf. 
    Vill gärna diskutera allt möjligt högt och lågt =) 

• MrsXy
    MammaIda00 skrev 2025-03-12 14:49:28 följande:
    Kul! När har du bf?
    Jaa!
    Den 13/7 =) 
    En liten pojke minsann... När har du då? :)
  • MrsXy
    MammaIda00 skrev 2025-03-12 15:42:33 följande:
    23/7, också en pojke!
    Vad roligt ! :) Första? Eller
  • MrsXy

Hej hopp hur mår alla? I vilken vecka är ni nu? 
    Vart bor ni? 
    Varit väldigt återhållsam och försiktig och inte vågat ta ut något men nu känner jag att man ändå kan våga vara lite glad och pepp, 23+0 idag 😀 

• MrsXy
    Juliii86 skrev 2025-03-18 11:11:36 följande:
    Jag mår bra Skrattande I början hade jag ett helvete med illamående och en jobbig halsbränna. Det försvann någon gång i vecka 18-19. Nu är jag i vecka 22 (21+4).
    Min lille son sparkar så mycket och rör sig åt alla håll. Nu har jag känt att han sparar mer uppåt nu, alltså ovanför navel. Han verkar tycka det är roligt att sparka på urinblåsan Obestämd

Hur mår du själv?
    Aah skönt att få må.lite bättre nu då! :) jaa jag med, känner sparkar lite var stans, långt över naveln ibland, känns så sjukt att det gått såhär långt (efter flera mf tidigare)
  • MrsXy
    Juliii86 skrev 2025-03-24 06:43:54 följande:
    Ja verkligen! Jag grät ibland för det kändes omöjligt att klara av graviditeten tills det vände. Det tog tid men det gick. Vad roligt att höra att det går bra för dig 😊 Jag förstår att du har varit orolig men det kommer gå bra. Det känns ju som din bebis är frisk som sparkar och visar att här är jag. Jag finns här med dig 🤭
    Jaa men ellerhur, allt som allt hittills så har allt sett väldigt bra ut :D Men haft många mf tidigare.. Så är ju lite läskigt, men känner rörelser varje dag sedan 17+2 :O 
    Vart bor du då? :)
Svar på tråden Bf juli 2025