• Anonym (Hotell)

Någon som jobbar på Scandic eller annat hotell?

Finns det någon här som jobbar på Scandic eller i receptionen på annat hotell?

• Svar på tråden Någon som jobbar på Scandic eller annat hotell?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Annat hotell)
    Anonym (Hotell) skrev 2025-01-12 09:41:36 följande:

Ok, följdfråga är hur gör man om man hittar ett one night och bor på hotell. 
    Vissa hotell har jag sett information att det står att det är ok men att man ska registrera gästen. Vad innebär registrera gästen?

Som jag skrev tidigare. Inga gäster efter tio på Scandic. Resten kan du ju räkna ut själv.
  • Anonym (Hotell)
    SofieLarsson93 skrev 2025-01-12 10:18:20 följande:

Alla fattar att du planerar att ta med en prostituerad till ditt hotellrum. 

Nej, ooo nej. 
    Frågorna är just för att jag inte vill bli felaktigt dömd för att någon tror det. Tänk vad pinsamt när jag går ner och köper kondomer och så ringer receptionen polisen och så kommer dem o knackar på dörren när jag ligger för mig själv och onanerar med en kondom. Fy och blä. 

Därför jag inte vågade köpa dem sist fast jag skulle vilja ha haft. Var också sent så var inte så sugen att gå ut på stan och försöka hitta något öppet ställe. 
  • Anonym (Hotell)
    Anonym (Annat hotell) skrev 2025-01-12 12:04:38 följande:
    Som jag skrev tidigare. Inga gäster efter tio på Scandic. Resten kan du ju räkna ut själv.

Hur vet du så mycket om Scandic om du jobbar på annat hotell?

Sen skulle jag ju kunna träffa någon som redan bor på hotellet. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Annat hotell)
    Anonym (Hotell) skrev 2025-01-12 15:02:42 följande:

Hur vet du så mycket om Scandic om du jobbar på annat hotell?

Sen skulle jag ju kunna träffa någon som redan bor på hotellet. 

För att de flesta budgetkedjor har samma regler och för att det står på Scandics webbplats.

Du får fortfarande inte ha gäster på rummet efter tio. Vad är det som är så svårt att förstå med det?
  • Anonym (Också undrat)
    SofieLarsson93 skrev 2025-01-12 15:02:47 följande:
    Ehh VA?

Jag har också undrat sådana saker men tyckt det varit för pinsamt att fråga. Känns rätt mänskligt att undra hur hotell och receptionen hanterar saker och ting. Förstår hur man lätt blir nyfiken och jag tycker inte det är några konstiga frågor. Frågar man inte får man inget veta.
  • Anonym (alla känner apan)
    SofieLarsson93 skrev 2025-01-12 10:18:20 följande:

Alla fattar att du planerar att ta med en prostituerad till ditt hotellrum. 

För ingen som är otrogen har nånsin bokat ett rum för att träffa sin lover?

Eller bara att någon singel som är på kurs vill ha en het dejt i stan?

Måste vara jobbigt att ha så snuskigt sinne som du.
  • Anonym (Också undrat)
    Anonym (Annat hotell) skrev 2025-01-12 15:05:29 följande:
    För att de flesta budgetkedjor har samma regler och för att det står på Scandics webbplats.

Du får fortfarande inte ha gäster på rummet efter tio. Vad är det som är så svårt att förstå med det?
    Hmm. Jag tror TS tror du menar gäster utifrån efter 10. Men jag gissar du menar gäster överlag oavsett utifrån eller inte. Är det så du menar?
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Hotell) skrev 2025-01-12 14:58:12 följande:
    Nej, ooo nej. 
    Frågorna är just för att jag inte vill bli felaktigt dömd för att någon tror det. Tänk vad pinsamt när jag går ner och köper kondomer och så ringer receptionen polisen och så kommer dem o knackar på dörren när jag ligger för mig själv och onanerar med en kondom. Fy och blä. 

Därför jag inte vågade köpa dem sist fast jag skulle vilja ha haft. Var också sent så var inte så sugen att gå ut på stan och försöka hitta något öppet ställe. 
    Men du, varför tar du inte med dig egna kondomer? Då slipper du allt bry och misstänksamhet. 
Svar på tråden Någon som jobbar på Scandic eller annat hotell?