Inlägg från: Anonym (Äntligen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äntligen)

BF Oktober 2025

Hej! Har BF 7 oktober enligt natural Cycles. Plussade idag. en sån otrolig lättnad då jag har pcos o aldrig någonsin fått plus tidigare. 😭🙌🏻

Har idag (äl+10) haft molvärk i höger äggstock, gått upp mot midjan ibland som håll & även molvärk i livmodern. Hade för några dagar sen yrsel & illamående (olika dagar & varade bara kort stund). Känns helt overkligt det här! 

• Anonym (Äntligen)
    Aducia skrev 2025-01-24 23:02:34 följande:
    Åh grattis!! 😍
    Hade bf 7 oktober med vår andra! Hon kom den 9e

Tack! Sjuka är att vi plussade 1.5 v innan vi skulle få hjälp med infertilitet 😭❤️

• Anonym (Äntligen)
    NassaNisse skrev 2025-01-25 16:32:49 följande:

Hej! 

du och jag har plussat ich har bf på samma dag! :D 

hur mår alla än? Det är ju rätt tidigt än men tänkte om någon/några börjat känna några gravaymptom? :) 

Hej, åh vad roligt!! 

Jag har fortfarande inga större symptom än de jag nämnt tidigare. Är fortfarande så tacksam över att känna lite molvärk till o från. Känns betryggande att känna att något händer i kroppen. 
    Däremot sjönk min temp ner idag under coverline på Natural Cycles, men har googlat som man gör o flera har fått så och ändå fått en frisk bebis. Jag känner mig lugn o linjerna på stickan var mörkare idag än igår & förrigår. Magkänslan säger att det kommer gå vägen 🙏🏻

Svar på tråden BF Oktober 2025